"Moller Auto" mobilajā lietotnē "Moller Club" ievieš lojalitātes programmu

Rīga, 27.okt., LETA. Automašīnu tirgotājs "Moller Auto" ir izstrādājis mobilo lietotni "Moller Club", kurā integrēta klientu lojalitātes programma, aģentūru LETA informēja "Moller Auto" pārstāvji.

"Moller Auto" uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā Izīda Gerkena norādīja, ka līguma summa ar lietotnes izstrādātājiem Nīderlandes tehnoloģiju uzņēmumu "M-Wise" ir konfidenciālā, tomēr projekta kopsumma, tostarp lietotnes tehniskā izstrāde, lojalitātes programmas risinājums un lojalitātes programmā ietvertās priekšrocības, ir 500 000 eiro.

Proporcionāli mazāko daļu šīs summas veido investīcijas lietotnes tehniskajā izstrādē un lojalitātes risinājuma izveidē, piebilst Gerkena.

Lojalitātes programma mobilajā lietotnē "Moller Club" no šīs nedēļās ir pieejama "Moller Auto" jaunajiem un potenciālajiem klientiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Tā darbosies viedierīcēs ar "Android" un "iOS" operētājsistēmām četrās valodās - latviešu, igauņu, lietuviešu un angļu.

Gerkena atzīmē, ka "Moller Club" lietotne ir paredzēta ne vien papildu bonusu piešķiršanai un dažādu priekšrocību iegūšanai, bet arī lai efektīvāk un ātrāk nodotu klientiem informāciju par dažādām privilēģijām un nozares jaunumiem.

Jau ziņots, ka automašīnu tirgotājs SIA "Moller Auto Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 96,626 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 41% vairāk nekā 2022.gadā, bet uzņēmuma peļņa pieauga par 28,1% - līdz 2,769 miljoniem eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmums reģistrēts 1992.gadā, un tā pamatkapitāls ir 5,163 miljoni eiro. "Moller Auto Latvia" īpašnieks ir Norvēģijas "Moller Bil".