Jau pandēmijas laikā parādījās, ka ceļojumi ir viena no nepieciešamībām. Cilvēki varēja atteikties no jaunas automašīnas, no kaut kādām luksusa lietām, bet kopīgs ģimenes ceļojums bija lieta, kas bija nepieciešama. Mēs to redzam. Šogad nebūs tik daudz ceļotāju kā 2019.gadā, bet cilvēki arī šodien ir gatavi maksāt par kvalitatīvu lidojumu, par kvalitatīvu viesnīcu, par kvalitatīvu kūrortu. Turklāt visi jau iepērkas veikalos, saņem komunālo pakalpojumu rēķinus, un labi saprot, ka cenas ir augušas un arī ceļojumu izdevumi būs lielāki nekā kādreiz. Ir prieks par to, ka cilvēki joprojām ir gatavi maksāt par kvalitāti. Bija bažas, ka cilvēki būs ļoti orientēti uz cenu un piekritīs arī uz nepārbaudītas kvalitātes pakalpojumiem. Taču tagad izskatās, ka viss būs pozitīvi. Kāda būs konkurences situācija gada beigās, es nezinu. Pieļauju, ka mazām kompānijām, kuru bizness nav diversificēts, piemēram, viņi lido tikai uz Turciju vasarā un uz Ēģipti ziemā, būs ļoti grūti panākt cerēto darbības apjomu.