Par dzelzceļa projekta "Rail Baltica" izbūvi Latvijas teritorijā atbildīgā SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (EDzL) lauzusi līgumu ar "Rail Baltica" reģionālo mobilitātes punktu būvprojektētāju - Latvijas un Spānijas uzņēmumu apvienību "Rere Ineco". Līguma laušana saistīta ar viena uzņēmumu apvienības dalībnieka maksātnespēju un otra nevēlēšanos pārņemt saistības."Rail Baltica" reģionālo mobilitātes punktu būvprojektēšanu pēc atklāta starptautiska konkursa 2022.gada novembrī uzticēja personu apvienībai "Rere Ineco", kuru veido SIA "Apex Building" (iepriekš "Rere vide") un Spānijas uzņēmums "Ineco", par 3,6 miljoniem eiro. Rīgas rajona tiesa 2024.gada 14.martā pasludināja "Apex Building" par maksātnespējīgu. Pēc EDzL pārstāvju skaidrotā, šādos gadījumos līgums ļāva to pāratjaunot un visus līgumā paredzētos darbus uzticēt otram apvienības dalībniekam, taču "Ineco" neuzņēmās šīs saistības. Patlaban EDzL vērtē vairākus scenārijus turpmākām darbībām, lai turpinātu reģionālo mobilitātes punktu projektēšanu. Līdz šim izstrādāti 17 "Rail Baltica" reģionālo mobilitātes punktu būvprojekti minimālajā sastāvā, saņemtas būvatļaujas un tehniskie noteikumi no iesaistītajām pusēm, tostarp 11 stacijām sākti darbi nepieciešamajām inženierizpētēm un pilnvērtīga būvprojekta izstrādei. Savukārt dienu vēlāk par atkāpšanos no amata personīgu iemeslu dēļ paziņoja EDzL valdes priekšsēdētājs Kaspars Vingris. Vingris uzņēmumu vadījis gandrīz piecus gadus, bet projektā kopumā nostrādātiem desmit gadus.