Attīstoties digitalizācijai un atvērtajām sistēmām turpinot savstarpēji komunicēt, palielinās apdraudējuma līmeņi datu sagrozīšanai un datu nozagšanai, kā arī vispārējie drošības apdraudējumi. Pērn uzņēmums guva jaunu pieredzi un turpināja uzkrāt zināšanu bāzi, pielāgojoties jaunajiem mainīgajiem darba apstākļiem, rūpējoties par iekšējo procesu efektivitāti, regulāru un kvalitatīvu iekšējo un ārējo komunikāciju ar klientiem. Vienlaikus, sekojot tirgus tendencēm, projektos, kur tas iespējams nepieciešams pielietot jaunākos tehnoloģiskos risinājumus. Turpmāk ir būtiski saglabāt individuālu, uz klientu balstītu produktu pieeju, lai gan tas paģēr arvien jaunus resursus, kas ir izaicinājums. Vienlaikus nav izslēdzama jaunu “Start-up” kompāniju veidošana, kas būtu atbildīga par konkrētu nišu vai risinājumu, ko piedāvātu jau kā standartizētu produktu, papildu jau esošajiem biznesiem.