Nenoliedzami e-komercija pēdējos gados ir piedzīvojusi būtiskas izmaiņas. Covid-19 pandēmijas laikā nozare piedzīvoja neiedomājamu kāpumu, jo pirkumiem tiešsaistē pievērsās ne tikai tie, kuri to jau darīja, bet arī citi. Krīzes laikā mūsu pārdošanas apjomi pieauga pat par 40%. Droši var teikt, ka pandēmija sekmēja jaunu iedzīvotāju pirkšanas paradumu veidošanos, pārejot uz interneta pirkumiem, un esam gandarīti, ka šie ir paradumi, kuri pircēju ikdienā ir uz palikšanu. Tāpat pandēmija veicināja strauju biznesa pāriešanu uz e-komerciju. Raksturojot Krievijas izvērstās karadarbības ietekmi uz e-komerciju, jāatzīst, ka sākotnēji situācija mainījās ļoti strauji. Pieredzējām negaidītu dīkstāvi. Tomēr tas bija īslaicīgi - drīz vien aktivitāte atgriezās. Jebkurā gadījumā šobrīd redzam, ka situācija ir stabilizējusies un esam atgriezušies ierastajā ikdienā. Pircēju rutīna ir iegādāties preces gan klātienē, gan tiešsaistē.