Reklāmas tirgu visdažādākajos veidos turpina ietekmēt kopējās digitalizācijas tendences. Biznesa vidē ienākot jaunajām paaudzēm, ir skaidri jūtamas izmaiņas arī uzņēmējdarbībā kopumā – tā no fiziskās vides pārceļas uz digitālo, zūd ģeogrāfiskās robežas, produkti un pakalpojumi iziet ārpus Latvijas robežām. Arī reklāmai nākas pielāgoties un kļūt globālai. Aģentūrām ir jāpaplašina savs redzējums un zināšanas, jāapgūst jauni kanāli un pieejas, lai palīdzētu klientiem sasniegt maksimālu rezultātu. E-komercija turpina savu uzvaras gājienu. Šī tendence vēl vairāk paaugstinās digitālo kanālu lomu reklāmas izvietojumā. Arī mākslīgā intelekta ienākšana ir būtiski mainījusi industriju. Tas ļāvis audzēt līdzšinējo kapacitāti, piemēram, ātrāk analizēt konkurentu produktus, efektīvi radīt teksta un vizuālos risinājumus. Protams, cilvēka klātesamību tas neatsver, bet, gudri pielietojot tehnoloģijas, tehnisko darbu iespējams paveikt daudz ātrāk.