Ja pagājušajā gadā mums izdevās diezgan veiksmīgi sabalansēt kravu apmērus un kritums bija salīdzinoši minimāls, tad šogad mēs redzam, ka, visticamāk, apmēru samazinājums būs par 20-25%. Lielākā ietekme uz kravu pārvadājumiem ir ģeopolitiskajai situācijai un ieviestajām sankcijām. Notiek aktīvs darbs arī pie kravu pārvadājumiem tā saucamajā Ziemeļu-Dienvidu koridorā, taču, ja sadarbībā ar trešajām valstīm LDz var iekasēt pilnu infrastruktūras maksu, tad par pārvadājumiem Eiropas Savienības ietvaros uzņēmums var iekasēt vien tiešās izmaksas, kas ir 20-25% salīdzinājumā ar trešo valstu pārvadājumiem. LDz arī saskata iespēju iesaistīties Ukrainas graudu pārvadāšanā. Tāpat LDz un Latvijas ostu mijiedarbība paver labas iespējas piesaistīt Centrālāzijas valstu kravas. Centrālāzijas kravu pārvadājumiem pašlaik ir liels potenciāls, tādēļ pozitīvi vērtējams ir tas, ka LDz veido simbiozi ar visām trijām Latvijas lielajām ostām.