Izmantotie risinājumi
Firmas.lv Segmentētie dati, monitorings
Mājaslapa
Uz jautājumiem atbildēja Egita Neško, SIA “Sonido” zvanu centra komercdirektore.
Biznesa apraksts
“Sonido” jau desmit gadus specializējas telemārketinga un klientu apkalpošanas ārpakalpojumu sniegšanā. Mēs nodrošinām vairākus pakalpojumus, lai palīdzētu uzņēmumiem sasniegt savus mērķus, palielināt pārdošanas apjomus un uzlabot klientu apkalpošanu. Mūsu zvanu centra komandā strādā cilvēki, kuriem ir plaša pieredze klientu apkalpošanas, telemārketinga un pārdošanas jomā. Viņi ir apmācīti, lai izprastu klientu vajadzības un izmantotu visefektīvākos risinājumus, lai palīdzētu uzņēmumiem sasniegt savus mērķus.
Turklāt mūsu zvanu centra komanda tiek regulāri apmācīta un vērtēta, lai nodrošinātu, ka mēs saglabājam augstu pakalpojumu kvalitāti un uzlabojamies, lai atbilstu mūsu klientu vajadzībām. Mēs nodrošinām arī, ka mūsu komanda izmanto mūsdienīgas tehnoloģijas, lai palielinātu efektivitāti un uzlabotu klientu pieredzi.
Kādi bija galvenie iemesli, kāpēc izvēlējāties Firmas.lv datu abonēšanas pakalpojumu?
Katram savam klientam, slēdzot līgumu, apņemamies piesaistīt pēc iespējas vairāk jaunu klientu, un tādēļ jo īpaši svarīga ir datu bāzes kvalitāte. Izmantojot Firmas.lv atlasītos datus pēc klienta kritērijiem, secināju, ka tās precizitāte ir augstāka un procentuāli veiksmīgu zvanu ir krietni vairāk. Tāpēc es klientiem un mūsu sadarbības partneriem iesaku zvanīt Firmas.lv un izmantot šīs datubāzes iespējas. Turklāt Firmas.lv datubāzes funkcionalitāte dod iespēju izsekot līdzi jaunajiem darījumu partneriem un pārbaudīt, vai ir kādi tā saucamie “sarkanie karogi”, kuru dēļ labāk nesadarboties ar konkrēto uzņēmumu, vai, piemēram, izvērtēt, kuriem klientiem labāk izrakstīt priekšapmaksas rēķinus, ja radušās kādas bažas. Līdz ar to Firmas.lv datu pakalpojumi nodrošina mūsu klientiem daudz labākas iespējas iegūt jaunus klientus.
Kuras Firmas.lv opcijas izmantojat biežāk un kāpēc?
Ņemot vērā, ka šobrīd biznesa vidē situācija ir strauji mainīga, es visbiežāk izmantoju uzņēmumu monitoringu un regulāri, pirms darījuma slēgšanas, pārbaudu katru darījuma partneri. Ikdienā izmantojam arī visus Firmas.lv nodrošinātos pamatdatus, piemēram, apgrozījumu, uzņēmuma pastāvēšanas laiku, pārbaudām arī parādsaistības, pamatkapitālu un citus datus.
Kāda bija sadarbība ar Firmas.lv speciālistu, uzsākot pakalpojuma nodrošināšanu un turpmāk?
Firmas.lv pakalpojumu sniedzējs ir vienkārši izcils! Esmu ļoti apmierināta. Vienmēr ātri un savlaicīgi saņemu atbildes uz interesējošajiem jautājumiem. Manuprāt, Firmas.lv speciālists pat dara to, kas ir ārpus viņa darba pienākumiem. Tāpēc arī iesaku uzņēmumiem, kuriem ir svarīgi rezultāti, izmantot Firmas.lv, jo zinu, – ja pret mani izturas profesionāli, tad tā arī izturēsies pret citiem, jo tā ir Firmas.lv apkalpošanas kultūra.
Kā vērtējat Firmas.lv kā instrumentu ikdienas darbā?
Neaizstājams! Firmas.lv ilgtermiņā ļoti atvieglo darbu un ļauj izvairīties no liekiem riskiem. Nereti, pateicoties iegūtajiem datiem Firmas.lv, atsakos no kāda klienta, jo saprotu, ka viņi neatbilst kritērijiem, kuri nepieciešami, lai sniegtu pakalpojumu. Šāda pieeja ilgtermiņā atmaksājas, īpaši dzirdot no citiem sadarbības partneriem, par neveiksmīgiem darījumiem, dēļ neveiktas pietiekamas izpētes.
Ko varat ieteikt citiem uzņēmumiem, domājot par Firmas.lv datu pakalpojuma nepieciešamību?
Mana pārliecība ir, ka Firmas.lv ir veiksmīgu uzņēmumu ikdienas darba instruments! Protams, var paļauties uz veiksmi, bet veiksme var arī nenostrādāt. Ja uzņēmums vēlas izvairīties no liekiem riskiem un negodprātīgiem uzņēmējiem, tad, es teiktu, ka Firmas.lv nodrošinātie pakalpojumi ir pat obligāti.