Āpšu 3-3A

Biedrība
Vieta nozarē
36 pēc darbinieku skaita

Pamatdati

Statuss
Aktīvs
Uzņēmējdarbības forma Biedrība
Reģistrēts nosaukums "Āpšu 3-3A"
Reģistrācijas numurs, datums 40008279469, 21.08.2018
PVN numurs Nav Eiropas PVN reģistrs
Reģistrs, datums Biedrību un nodibinājumu reģistrs, 21.08.2018
Juridiskā adrese Āpšu iela 3A – 22, Rīga, LV-1004 Pārbaudīt adreses īpašniekus
CSDD CSDD reģistrētie transportlīdzekļi

Svarīgākie fakti

Aktuālie kavētie maksājumi
Pieteikt parāda atgūšanu ar VERDIKTS

Datums Lietas numurs Statuss
Nav

Nodokļu maksājumi valsts kopbudžetā

2021
Kopējie maksājumi valsts kopbudžetā (tūkst. €) 0
Iedzīvotāju ienākuma nodoklis (tūkst. €) 0
Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas (tūkst. €) 0
Vidējais darbinieku skaits 0

Nozares

Nozare no VID Sava vai nomāta nekustamā īpašuma izīrēšana un pārvaldīšana (68.20)
Nozare no CSP Sava vai nomāta nekustamā īpašuma izīrēšana un pārvaldīšana (68.20)
Mērķi Biedrības mērķis ir nodrošināt daudzdzīvokļu dzīvojamās ēkas Rīgā, Āpšu ielā 3 un 3A, koplietošanas telpu, kā arī zemesgabala, uz kura atrodas ēka, pienācīgu uzturēšanu un tehnisko ekspluatāciju atbilstoši sekojošiem uzdevumiem:
1. vadoties no 2018.gada 9.jūlijā notikušās ēkas dzīvokļu īpašnieku kopsapulces pieņemtā lēmuma, lemt visus jautājumus, saistītus ar ēkas kopīpašumā esošās daļas pārvaldīšanu un apsaimniekošanu, tai skaitā par apsaimniekošanas līguma izstrādāšanu un tā noslēgšanu ar apsaimniekotāju, maksājuma apmēru noteikšanu;
2.noslēgt apsaimniekošanas līgumu ar kompetentu attiecīgā pakalpojuma sniedzēju, pārraudzīt un kontrolēt apsaimniekošanas līguma, kā arī pārvaldīšanas un apsaimniekošanas plānu, budžetu, tāmju, darbu un procesu izpildi, lemt par mājas rezerves fonda (uzkrājums remontam) izmantošanas veidu un kārtību nolūkā nodrošināt ēkas dzīvokļu un/vai nedzīvojamo telpu īpašnieku, kā arī iedzīvotāju dzīves līmeņa saglabāšanu un paaugstināšanu;
3. apmierināt citas Biedrības biedru vajadzības, kas saistītas ar ēkas kopīpašumā esošās daļas izmantošanu;
4.aizsargāt un aizstāvēt mājas dzīvokļu un/vai nedzīvojamo telpu īpašnieku un iedzīvotāju tiesības un intereses jautājumos, kas skar ēkas apsaimniekošanu.

Patiesie labuma guvēji

Spēkā no Statuss
21.08.2018 Juridiskās personas patieso labuma guvēju noskaidrot nav iespējams

Amatpersonas

Vārds Institūcija Amats Pārstāvības/paraksta tiesības Piezīmes No*

Fiziska persona

Izpildinstitūcija Kopā ar vismaz 1   21.08.2018

Fiziska persona

Izpildinstitūcija Kopā ar vismaz 1   21.08.2018
* Datums, kurā stājies spēkā valsts notāra lēmums par iecelšanu

Gada pārskati

Gads Periods Saņemts Piegādes veids Cena

2023

Gada pārskats 01.01.2023 - 31.12.2023 19.05.2024  PDF (104.75 KB) €11.00

2022

Gada pārskats 01.01.2022 - 31.12.2022 01.03.2024  PDF (76.26 KB) €11.00

2021

Gada pārskats 01.01.2021 - 31.12.2021 17.08.2022  PDF (76.79 KB) €11.00

2020

Gada pārskats 01.01.2020 - 31.12.2020 24.08.2021  PDF (77.89 KB) €11.00

2019

Gada pārskats 01.01.2019 - 31.12.2019 30.03.2020  PDF (77.98 KB) €11.00

2018

Gada pārskats 21.08.2018 - 31.12.2018 04.04.2019  PDF (77.84 KB) €11.00

Dokumenti

Veids Formāts Izmērs Pievienots Dokumenta datums Lapu skaits

Statūti

TIF 319.99 KB 17.08.2018 31.07.2018 6

Nepubliskās daļas dokumenti
pieejami pēc pieprasījuma LR Uzņēmumu reģistrā

Veids Formāts Izmērs Pievienots Dokumenta datums Lapu skaits

Valsts notāru lēmumi / vēstules / protokoli

EDOC 71.04 KB 21.08.2018 21.08.2018 2

Pieteikums

TIF 146.97 KB 17.08.2018 15.08.2018 4

Valdes locekļa / rīkotājdirektora piekrišana

TIF 9.25 KB 17.08.2018 31.07.2018 1

Valdes locekļa / rīkotājdirektora piekrišana

TIF 8.27 KB 17.08.2018 31.07.2018 1

Dibināšanas lēmums

TIF 42.7 KB 17.08.2018 31.07.2018 2
Nepubliskās daļas dokumentiem (piem., protokoli, pilnvaras, valsts notāra lēmumi, tiesas lēmumi, u.c.) atbilstoši likuma “Par Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistru” regulējumam ir noteikts ierobežotas pieejamības informācijas statuss un tie nav pieejami Firmas.lv portālā. Šie dokumenti netiek nodoti atkalizmantošanai. Pieprasīt dokumentus Uzņēmumu reģistrā