Reklāmas aģentūras "Initiative Latvia" peļņa pērn vairākkārt pieauga

Rīga, 10.jūn., LETA. Reklāmas aģentūras SIA "Initiative Latvia" apgrozījums pērn bija 3,686 miljoni eiro, kas ir par 20,3% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt tās peļņa pieauga 3,6 reizes, sasniedzot 38 577 eiro, liecina informācijas "Firmas.lv".

Vadības ziņojumā teikts, ka pērn uzņēmuma kopējie aktīvi palielinājās par 532 742 eiro, kas galvenokārt saistīts ar pamatlīdzekļu iegādi.

Vienlaikus aizvadītajā gadā pieauga arī reklāmas aģentūras saistības, 2016.gada beigās sasniedzot 1,433 miljonu eiro apmēru, savukārt uzņēmuma pašu kapitāls pērn bija 120 541 eiro.

Atbilstoši ziņojumam, uzņēmuma vadība nākotnē paredz strauju izaugsmi, kura balstīta jaunu klientu apguvē vietējā tirgū. Tāpat plānots veicināt uzņēmuma konkurētspēju, ieviešot tirgū jaunu klientu servisu, īpašu uzsvaru liekot uz digitālo pakalpojumu attīstību.

"Initiative Latvia" ir ieviesusi Baltijas reģionā unikālu ekonometriskās analīzes rīku, kas palīdz nodrošināt pārsvaru pār konkurentiem. Reklāmas aģentūra plāno to attīstīt un piesaistīt arvien vairāk ārējos klientus, kuriem ir svarīgi optimizēt un padarīt efektīvas mārketinga investīcijas.

SIA "Initiative Latvia" ir reģistrēta 2010.gadā, un kompānijas apmaksātais pamatkapitāls ir 2844 eiro. Reklāmas aģentūra pārstāv starptautisko komunikācijas aģentūru tīklu "IPG Mediabrands", kura sastāvā darbojas mediju aģentūras tīkls "Initiative". SIA "Initiative Latvia" pieder Igaunijā reģistrētam uzņēmumam OU "Playground Advertising" (90,01%) un Robertam Misānam (9,99%).