papildināta - VM sabiedrības informēšanas kampaņām izvēlējusies slēgt 300 000 eiro vērtu līgumu ar "DDB" un "Guilty"

(Pievienota 8.- 12.rindkopa.)

Rīga, 7.janv., LETA. Veselības ministrija (VM) konkursā par sabiedrības informēšanas kampaņu rīkošanu, tostarp ar Covid-19 saistītiem jautājumiem, izvēlējusies slēgt 300 000 eiro vērtu līgumu ar aģentūrām "DDB Worldwide Latvia" ("DDB") un "Guilty", liecina informācija Elektronisko iepirkumu sistēmā.

Oktobrī izsludinātais konkurss paredz sabiedrības informēšanas aktivitāšu par aktuālām sabiedrības veselības veicināšanas un slimību profilakses tēmām izstrādi un īstenošanu.

Kampaņu veidotāji izvēlēti atklātā konkursā, kurā piedalījušies desmit pretendenti. Uzvarētāji noteikti, izvēloties divus saimnieciski izdevīgākos piedāvājumus, izvērtējot cenu un piedāvājuma kvalitāti.

Kā liecina iepirkuma ziņojums, līguma slēgšanas tiesības piešķirtas "DDB" un "Guilty" par kopējo vispārīgās vienošanās summu 300 000 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN).

Kā liecina konkursa nolikums, kampaņā plānots veidot arī video, audio, sociālo mediju un vides reklāmas par iedzīvotāju personīgo atbildību Covid-19 ierobežošanas laikā, kā arī nodrošināt to izplatīšanu. Šim mērķim VM plānojusi tērēt 70 000 eiro bez PVN. No tiem 25 000 eiro bez PVN paredzēti reklāmu veidošanai. Savukārt 45 000 eiro bez PVN paredzēti reklāmas izvietošanai medijos, tajā skaitā 20 000 eiro televīzijā, 8000 eiro radio, 10 000 eiro vides medijos, bet vēl 7000 - televīzijā, interneta portālos un sociālajos medijos.

Atbilstoši konkursa komisijas lēmumam šo uzdevumu paredzēts uzticēt "DDB", kuras piedāvājums atzīts par saimnieciski izdevīgāko.

Kā norādīts iepirkuma ziņojumā, "DDB" darbu izpildei plānojusi piesaistīt apakšuzņēmēju - SIA "PHD Latvia". Savukārt "Guilty" plānojusi piesaistīt apakšuzņēmēju "Media House".

VM Komunikācijas nodaļas vadītājs Oskars Šneiders aģentūrai LETA skaidroja, ka vispārīgās vienošanās darbības laikā paredzēta vairāku pakalpojuma līgumu slēgšana, līdz tiks sasniegta vispārīgās vienošanās kopējā summa. Vienas kampaņas līguma maksimālā summa ir līdz 70 000 eiro bez PVN.

Pašlaik ir noslēgts viens pakalpojuma līgums par sabiedrības informēšanu saistībā ar iedzīvotāju personīgo atbildību Covid-19 ierobežošanas laikā. Līgums noslēgts ar "DDB", un līguma īstenošanai paredzēti 68 999 eiro bez PVN.

"Periodiski pastāv dažādas sabiedrības veselības veicināšanas un slimību profilakses problēmsituācijas, kuras saistās ar iedzīvotāju personīgo atbildību savas veselības un sabiedrības veselības kopumā saglabāšanā," norādīja VM pārstāvis.

VM uzskata, ka šādās situācijās nepieciešama operatīva reaģēšana un steidzama sabiedrības informēšana, izplatot informāciju kampaņveidīgi dažādos masu medijos, lai tiktu aptverta pēc iespējas plašāka mērķauditorija.

Šneiders arī informēja, ka pašlaik tiek gatavots pasūtījums informatīvās kampaņas vakcinācijai pret Covid-19 īstenošanai, un līgums par šo kampaņu pagaidām nav noslēgts.

Kā liecina "Firmas.lv" dati, "DDB Worldwide Latvia" dalībnieki ir Agnita Vāvere (42%), Aleksandrs Niklass Skulte (30%), Andris Rubins (20%) un Kristiāns Vjakse (8%). Uzņēmums 2019.gadā strādāja ar 2,632 miljonu apgrozījumu un 100 842 eiro peļņu.

Savukārt SIA "Guilty" pieder Igaunijā reģistrētam uzņēmumam "AGE Com" (70%) un Armandam Leitim (30%), kurš reģistrēts kā vienīgais "Guilty" patiesais labuma guvējs. Uzņēmums 2019.gadā strādāja ar 1,623 miljonu eiro apgrozījumu un 186 621 eiro peļņu.