Rīga, 12.janv., LETA. Latvijā radītās pakalpojumu rezervēšanas lietotnes "Bookla" izveidē ieguldīti aptuveni 300 000 eiro, aģentūrai LETA pastāstīja "Bookla" pārdošanas vadītājs Oļegs Smirnovs.
Viņš skaidroja, ka lietotnē iespējams attālināti pieteikties dažāda veida pakalpojumiem, norēķināties par tiem un saņemt atgādinājumu par rezervēto laiku. Lietotne interesentiem pieejama jau kopš pagājušā gada pavasara, un to izmanto dažādu nozaru uzņēmumi.
Tiesa gan, epidemioloģiskajai situācijai pasliktinoties, patlaban lietotnes izmantošana visaktuālākā ir slēpošanas trasēm, kurām atšķirībā no citiem pakalpojumu sniedzējiem ir ļauts darboties.
Smirnovs skaidroja, ka lietotne attīstīta divu gadu garumā ciešā sadarbībā ar pakalpojumu sniedzējiem no dažādām nozarēm. "Patlaban varam piedāvāt efektīvu pierakstu kalendāra lietotni gan uzņēmējiem, gan viņu klientiem. Kalni ir lielisks piemērs tam, ka, izmantojot atbilstošu rezervācijas sistēmu, var turpināt strādāt arī ierobežojumu laikā, jo tiek kontrolēta cilvēku plūsma," sacīja "Bookla" pārstāvis.
Viņš arī pauda pārliecību - ja publiskas vietas brīvā dabā strādātu pēc iepriekšēja pieraksta, tas ļautu kontrolēt cilvēku plūsmu un izlīdzinātu to visas dienas garumā. "Aizvērt visu ciet ir vieglākais risinājums, taču no tā ļoti cieš uzņēmumi un cilvēki. Tuvākajā laikā vīruss nekur nepazudīs, tāpēc ir jāiemācās kontrolēt cilvēku plūsmu," teica Smirnovs.
"Bookla" mērķis ir nodrošināt pēc iespējas ātrāku un ērtāku rezervēšanas procesu, lai lietotāji tiešsaistes režīmā var noskaidrot pakalpojuma pieejamību, rezervēt brīvo laiku un norēķināties par pakalpojumu. Šobrīd lietotnē savus pakalpojumus piedāvā dažādu nozaru uzņēmumi, tostarp skaistumkopšanas, veselības, sporta un izklaides, apmācību un citu ikdienā noderīgu pakalpojumu sniedzēji.
Lietotni līdz šim lejuplādējuši un ikdienā izmanto vairāk nekā 30 000 cilvēku.
Smirnovs arī atklāja, ka, balstoties uz iekšējo statistiku un informāciju no slēpošanas kalniem, lietotnes izmantotāji pret rezervācijām izturas atbildīgi, jo 95% no klientiem ierodas kalnu kūrortā un izmanto rezervēto laiku, savukārt tie, kas nespēj ierasties, savas rezervācijas atceļ lietotnē, lai citi gribētāji var šīs vietas izmantot. Klienti, kuri rezervē vietas, bet neierodas un savas rezervācijas neatceļ, var tikt bloķēti.
"Bookle" izmantošana uzņēmējiem ir maksas pakalpojums - mēnešmaksa ir atkarīga no pakalpojuma veida.
Informācija "Firmas.lv" liecina, ka SIA "Bookla" ir reģistrēts 2019.gada oktobrī, un kompānijas pamatkapitāls ir 302 800 eiro. Uzņēmums pieder SIA "ITissible" un SIA "Čili".
Pakalpojumu rezervēšanas lietotnes "Bookla" izveidē ieguldīti 300 000 eiro
LETA 12.01.2021
"Re:Baltica": Daugavpils elektrotehnikas rūpnīca "SMD Baltic" pārrakstīta vienīgajam akcionāram ar Latvijas pilsonību
LETA 20.12.2024
Rīga, 20.dec., LETA. Pēc atklājuma, ka Daugavpils elektrotehnikas rūpnīcas "SMD Baltic" baltkrievu īpašnieki apgādā Krieviju ar droniem vajadzīgām mikroshēmām caur saviem citās valstīs reģistrētiem uzņēmumiem, tā ātri pārrakstīta vienīgajam akcionāra
...
"Asns Ingredient" zirņu proteīna rūpnīcas noliktavas ēku paredzēts izbūvēt līdz nākamā gada maija beigām
LETA 20.12.2024
Rīga, 20.dec., LETA. SIA "Asns Ingredient" zirņu proteīna rūpnīcas noliktavas ēku paredzēts izbūvēt līdz nākamā gada maija beigām, aģentūrai LETA pastāstīja uzņēmuma valdes loceklis Edgars Ruža.
Viņš norādīja, ka šī būs projekta lielākā ēka un to ne
...
papildināta - Zāļu ražotāja "Olpha" koncerna apgrozījums pērn pieaudzis par 8,7%
LETA 20.12.2024
(Pievienota 3.rindkopa, 6.rindkopa un 13.rindkopa.)
Rīga, 20.dec., LETA. Zāļu ražotāja AS "Olpha" (iepriekš "Olainfarm") koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 130,69 miljoni eiro, kas ir par 8,7% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt koncerna peļņ
...