Reklāmas aģentūras "MMS Communications Latvia" apgrozījums pērn palielinājies par 7,3%

Rīga, 29.jūl., LETA. Reklāmas aģentūras SIA "MMS Communications Latvia" apgrozījums pagājušajā gadā bija 8,813 miljoni eiro, kas ir par 7,3% vairāk nekā 2019.gadā, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 28% - līdz 161 984 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā pagājušā gada apgrozījuma pieaugums skaidrots ar lielākām klientu investīcijām e-komercijā un reklāmas izvietošanu digitālajā vidē, lai pielāgotos jaunajiem tirgus apstākļiem. Tas sniedza iespēju nostiprināt nesen Baltijas tirgū ieviestās digitālās aģentūras "Digitas" darbību.

Kompānijas lielākie klienti pērn bija "GlaxoSmithKline", "L'Oreal", "Nestle", "Renault", "Riga Retail Park" un "Samsung".

2020.gadā uzņēmums pilnībā apmaksāja aizņēmumu, kas tika izsniegts apgrozāmo līdzekļu papildināšanai. Pagājušā gada sākumā aizņēmuma summa bija 60 000 eiro.

Ņemot vērā pieaugošo pieprasījumu un tirgus tendences, 2021.gadā uzņēmums primāri plāno attīstīt sabiedrisko attiecību, influenceru mārketinga un sociālo tīklu komunikācijas pakalpojumus.

2019.gadā "MMS Communications Latvia" strādāja ar 8,211 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 224 914 eiro apmērā.

Kompānija "MMS Communications Latvia" reģistrēta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls ir 28 457 eiro. "MMS Communications Latvia" pieder Nīderlandes "Publicis Groupe Holdings".