Saimniecības preču tirgotāja "cenuklubs.lv" apgrozījums pērn samazinājies par 23,8%

Rīga, 17.jūn., LETA. Saimniecības preču tirgotājs SIA "cenuklubs.lv" pagājušajā gadā strādāja ar 23,334 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 23,8% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa palielinājās par 45% un bija 761 107 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka "cenuklubs.lv" ieņēmumi no gatavās produkcijas un materiālu pārdošanas 2021.gadā veidoja 99% no kopējiem ieņēmumiem, bet ieņēmumi no pakalpojumiem - 1%.

Vadības ziņojumā arī sacīts, ka pērn preces pamatā iepirktas no piegādātājiem Latvijā, kā arī Eiropā, bet no trešajām valstīm preces nav iepirktas.

Apgrozījuma kritums skaidrojams ar ierobežojumiem Covid-19 izplatības mazināšanai, kas tieši ietekmēja uzņēmuma veikalu darbību klātienē, būtiski samazinot klientu plūsmu.

Savukārt šajā gadā "cenuklubs.lv" galvenā uzmanība tiks veltīta uzņēmuma atpazīstamības veicināšanai, ieguldot resursus reklāmā, paplašinot preču sortimentu un palielinot pārdošanas efektivitāti, pēc iespējas samazinot izmaksas.

2020.gadā "cenuklubs.lv" strādāja ar 30,614 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 13,4% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka par 28,7% un bija 524 732 eiro.

Kompānija "cenuklubs.lv" reģistrēta 2002.gada jūnijā, un tās pamatkapitāls ir 569 147 eiro. Kompānijas kapitālā pa 20% pieder Aldim Rakickim, Mārtiņam Subrim, Arnim Šķerbergam, Lienei Šķerbergai un Sarmītei Kalniņai.