Rīga, 6.jūl., LETA. Šodien plkst.12 "Zoom" platformā norisināsies SIA "Biļešu serviss" bezmaksas tiešsaistes darbnīca kultūras un izklaides pasākumu rīkotājiem, aģentūrai LETA pavēstīja "Biļešu Serviss" Pakalpojumu pārdošanas struktūrvienības vadītāja Evija Goldmane.
Darbnīca tiek organizēta, lai iepazīstinātu kultūras pasākumu rīkotājus ar mūsdienīgiem, digitāliem risinājumiem pasākumu rīkošanā.
"Biļešu Serviss" mārketinga vadītāja Elvī Kustavus norāda, ka dažādu digitālā mārketinga rīku izmantošana var būt iedarbīgs veids, kā kultūras pasākumu rīkotājiem sasniegt plašāku auditoriju, tostarp sociālo tīklu vidē. Vienlaikus uzņēmuma novērojumi liecina, ka to iespējas vēl netiek pietiekami efektīvi izmantotas.
85% visu biļešu uz dažādiem pasākumiem tiek iegādātas tiešsaistē, tāpēc to rīkotājiem vēlams izmantot dažādus mārketinga kanālus, tostarp tiešsaistes pirkšanas un informēšanas iespējas, kā arī sociālos tīklus ar lielu apmeklētāju skaitu.
Goldmane stāsta, ka ir svarīgi zināt savas auditorijas paradumus, citādi var gadīties, ka rīkotājs, kurš nav aktīvs sociālajos medijos, vispār nesasniedz savu apmeklētāju.
"Biļešu Serviss" veiktā pētījuma dati liecina, ka 24% kultūras iestāžu joprojām nav aktīvas sociālajos medijos, bet liela daļa to dara tikai vienu reizi mēnesī.
Darbnīcas mērķis ir parādīt kultūras un izklaides pasākumu rīkotājiem plašās iespējas uzlabot auditorijas sasniedzamību, tāpat veidot dažādus sadarbības mehānismu.
Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Biļešu serviss" reģistrēts 2000.gadā, un tā pamatkapitāls ir 28 450 eiro. 2020.gadā "Biļešu serviss" strādāja ar 362 003 eiro apgrozījumu un 175 262 eiro zaudējumiem.
Norisināsies "Biļešu serviss" tiešsaistes darbnīca kultūras un izklaides pasākumu rīkotājiem
LETA 06.07.2022
"Enefit" ieviesis sezonālo elektroenerģijas iegādes tarifu
LETA 20.05.2024
Rīga, 20.maijs, LETA. Elektroenerģijas tirdzniecības un ražošanas uzņēmums "Enefit" ieviesis sezonālo elektroenerģijas iegādes tarifu, kas apvieno elektroenerģijas biržas cenas vasarā un fiksētās cenas ziemā, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.
Noslēg
...
"Piebalgas alus" apgrozījums pagājušā gadā samazinājies par 3,8%
LETA 20.05.2024
Rīga, 20.maijs, LETA. Alus darītava "Piebalgas alus" pagājušajā gadā strādāja ar 2,237 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,8% mazāk nekā gadu iepriekš, bet uzņēmuma peļņa bija 85 667 eiro pretstatā zaudējumiem pērn, liecina informācija "Firmas.lv"
...
papildināta - "Rīgas pasažieru ostas" apgrozījums pērn pieaudzis par 33,1%
LETA 20.05.2024
(Papildināta 6.rindkopa, pievienota 7.-9. rindkopa.)
Rīga, 20.maijs, LETA. SIA "Rīgas pasažieru osta" pagājušajā gadā strādāja ar 1,761 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 33,1% vairāk nekā 2022.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa bija 313 957 eiro prets
...