Norisināsies "Biļešu serviss" tiešsaistes darbnīca kultūras un izklaides pasākumu rīkotājiem

Rīga, 6.jūl., LETA. Šodien plkst.12 "Zoom" platformā norisināsies SIA "Biļešu serviss" bezmaksas tiešsaistes darbnīca kultūras un izklaides pasākumu rīkotājiem, aģentūrai LETA pavēstīja "Biļešu Serviss" Pakalpojumu pārdošanas struktūrvienības vadītāja Evija Goldmane.

Darbnīca tiek organizēta, lai iepazīstinātu kultūras pasākumu rīkotājus ar mūsdienīgiem, digitāliem risinājumiem pasākumu rīkošanā.

"Biļešu Serviss" mārketinga vadītāja Elvī Kustavus norāda, ka dažādu digitālā mārketinga rīku izmantošana var būt iedarbīgs veids, kā kultūras pasākumu rīkotājiem sasniegt plašāku auditoriju, tostarp sociālo tīklu vidē. Vienlaikus uzņēmuma novērojumi liecina, ka to iespējas vēl netiek pietiekami efektīvi izmantotas.

85% visu biļešu uz dažādiem pasākumiem tiek iegādātas tiešsaistē, tāpēc to rīkotājiem vēlams izmantot dažādus mārketinga kanālus, tostarp tiešsaistes pirkšanas un informēšanas iespējas, kā arī sociālos tīklus ar lielu apmeklētāju skaitu.

Goldmane stāsta, ka ir svarīgi zināt savas auditorijas paradumus, citādi var gadīties, ka rīkotājs, kurš nav aktīvs sociālajos medijos, vispār nesasniedz savu apmeklētāju.

"Biļešu Serviss" veiktā pētījuma dati liecina, ka 24% kultūras iestāžu joprojām nav aktīvas sociālajos medijos, bet liela daļa to dara tikai vienu reizi mēnesī.

Darbnīcas mērķis ir parādīt kultūras un izklaides pasākumu rīkotājiem plašās iespējas uzlabot auditorijas sasniedzamību, tāpat veidot dažādus sadarbības mehānismu.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Biļešu serviss" reģistrēts 2000.gadā, un tā pamatkapitāls ir 28 450 eiro. 2020.gadā "Biļešu serviss" strādāja ar 362 003 eiro apgrozījumu un 175 262 eiro zaudējumiem.