Franšīzes "Elvi" partnera "Vita mārkets" apgrozījums pērn pieaudzis par 8,1%

Rīga, 10.aug., LETA. Mazumtirdzniecības zīmola "Elvi" franšīzes devējas SIA "Elvi Latvija" partneres SIA "Vita mārkets" apgrozījums pagājušajā gadā bija 104 812 852 miljoni eiro, kas ir par 8,1% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 48,4% un sasniedza 4,891 miljonu eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn "Vita mārkets" atvēra veikalus "Elvi" un "Alko outlet" Rīgā un citās Latvijas pilsētās. Papildu "Elvi" un "Alko outlet" zīmoliem "Vita mārkets" apsaimnieko arī veikalu "Meistars" un trīs bistro "Ņamma".

Kompānijas peļņas palielināšanos "Vita mārkets" vadība skaidro ar uzņēmuma organisku izaugsmi.

"Ņemot vērā pēdējās tendences tirgū, uzņēmums turpina strauji attīstīties, un tā finansiālais stāvoklis vērtējams kā stabils ar augšupejošu pozitīvu tendenci," teikts "Vita mārkets" vadības ziņojumā.

Vienlaikus kompānijas vadība atzīst, ka pilna Covid-19 pandēmijas ietekme uz uzņēmuma saimniecisko darbību vēl nav zināma, jo situācija turpina attīstīties.

Šogad uzņēmums plāno par 10% palielināt peļņu, norādot, ka lielu ietekmi uz nākotnes peļņu var atstāt darba tirgus svārstības, kas būtiski ietekmē kompānijas finanšu rādītājus.

2020.gadā "Vita mārkets" strādāja ar 96,94 miljoni eiro, kas ir par 13,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 28,6% un sasniedza 3,296 miljonus eiro.

Kompānija "Vita mārkets" reģistrēta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,141 miljons eiro. "Vita mārkets" pilnībā pieder SIA "Fortis VM", kur 88% kapitāldaļu pieder Imantam Rendeniekam, 9% - Vitai Rendeniecei, bet 3% - Igoram Kozlovskim.