"Laimas" labdarības namiņa aicinājumam atsaukušies vairāk nekā 900 labdaru

Rīga, 14.dec., LETA. Mēneša laikā "Laimas" labdarības namiņa projekta aicinājumam ir atsaukušies vairāk nekā 900 cilvēku un sagādātas vairāk nekā 1200 dāvanas, aģentūrai LETA pavēstīja "Orkla Latvija" komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Tā kā vēl nedaudz vairāk kā 200 bērnu gaida savu sapņu piepildījumu Mikša atgādina, ka līdz 18.decembrim var pagūt apmeklēt "Laimas" labdarības namiņu mājaslapā "www.laimasnamins.lv".

Vienlaikus uzņēmumā informē, ka iniciatīvā piedalās cilvēki ne tikai no Latvijas, bet arī citām valstīm. Arī šogad bērnu kartītes tika izvēlētas un dāvanas sūtītas no Apvienotās Karalistes, Zviedrijas, Vācijas, Igaunijas, Francijas.

Tāpat arī Valsts prezidenta Egila Levita ģimene šogad piepildīs sapņus divām daudzbērnu ģimenēm - vienai no Latvijas, otrai no Ukrainas.

LETA jau ziņoja, ka 14.novembrī darbu sācis "Laimas" labdarības namiņš, aicinot iedzīvotājus sagādāt prieku un sarūpēt bērnu gaidītās Ziemassvētku dāvanas 1500 bērniem no septiņiem novadiem un divām pilsētām.

"Laimas" labdarības namiņš pieejams gan digitālajā vietnē "www.laimasnamins.lv", gan klātienē "Laimas" labdarības namiņa vēstniecībās Liepājā - Liepājas teātrī, Cēsīs - Vidzemes koncertzālē "Cēsis" un Rēzeknē - Latgales vēstniecībā "Gors". Akcija šogad darbojas līdz 18.decembrim.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Orkla Latvija" 2021.gadā strādāja ar 112,8 miljonu eiro apgrozījumu un 2,3 miljonu eiro peļņu.

Uzņēmums reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir astoņi miljoni eiro. Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".