Adījumu zīmols "For Lovers and Trees" cer paplašināt eksporta tirgu ASV

Rīga, 16.janv., LETA. Adījumu zīmols "For Lovers and Trees" cer paplašināt eksporta tirgu ASV, aģentūrai LETA atklāja SIA "For Lovers and Trees" līdzīpašniece Agnese Kazāka.

Viņa pauž, ka jau patlaban zīmols var lepoties ar plašu klientu loku gan Latvijā, gan ārpus tās, taču ASV iekarošana ir nākamais izaugsmes solis.

"Mums 2024.gadā ir lieli plāni, domājot tieši par eksportu, kur kartē esam atzīmējušas vairākus mērķa tirgus, kur šogad palielināsim mūsu eksporta apjomus. ASV esam izvirzījušas priekšplānā, plānojam izstrādāt vairākas kapsulas kolekcijas un sadarbības ar ASV viedokļu līderēm," norāda viena no dibinātājām Kristīne Sproģe-Lizandere.

Tāpat viņa min, ka uzņēmums papildus eksporta tirgus apgūšanai 2024.gadā plāno iekarot pirmo vietu pasaules adījumu tirgū, kur pašlaik sevi ir pieteicis darbojoties Skandināvijas tirgū. Lai sasniegtu šo plānu, Sproģe-Lizandere norāda, ka plānotas investīcijas kā produktu izstrādē, tā arī ražošanas jaudu palielināšanā un diversificēšanā.

Uzņēmuma dibinātājas arī atklāj, ka pērn "For Lovers and Trees" sasniedzis gandrīz viena miljona eiro apgrozījumu.

Kā liecina informācija "Firmas.lv", uzņēmums "For Lovers and Trees" 2022.gadā strādāja ar 268 306 eiro apgrozījumu un 7622 eiro peļņu. "For Lovers and Trees" reģistrēts 2020.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2800 eiro, bet īpašnieces vienlīdzīgās daļās ir Kazāka un Sproģe-Lizandere.