Rīga, 2.febr., LETA. Pēc ASV aktrises Drū Berimoras ieteikuma e-komercijas platformā "Etsy" būtiski palielinājusies latviešu tējas zīmola "Plūkt" popularitāte, aģentūrai LETA sacīja SIA "Plūkt" līdzīpašniece Māra Lieplapa.
Viņa skaidroja, ka pēc tam, kad aktrise ziemeļu augu tēju "Blossom" izcēlusi kā labu dāvanu mammām, produkts e-komercijas platformā sasniedzis vairākus simtus jaunu sekotāju.
Uzņēmumā piebilda, ka "Etsy" ir viens no nozīmīgākajiem "Plūkt" tējas pārdošanas kanāliem ASV. Uzņēmumā sagaida, ka, ņemot vērā Berimoras ieteikumu, konkrētās tējas noiets ASV kāps aprīlī, tuvojoties Mātes dienai.
Vienlaikus Lieplapa stāstīja, ka "Plūkt" uz 22 valstīm eksportē 65-70% no saražotās produkcijas. Nozīmīgākās eksporta valstis ir ASV, Kanāda un Beļģija. Sortimenta lielāko noietu veido "zero-waste" un dizaina konceptveikali, HoReCa un e-komercija. Tostarp uzņēmuma pirmais klients bija tējnīca un tējas meistaru kolektīvs Singapūrā.
"Joprojām viņi ir mūsu partneri, kuri degustē, novērtē un sniedz atgriezenisko saiti mūsu tējas produktiem un jaunumiem, lai mēs zinātu, ka produkts ir patīkams ne tikai šeit, Eiropā, bet arī tādos tējas kultūras tirgos, kā Āzijā. Varētu teikt, ka mūsu komandas paplašinājums ir šie Singapūras tējas meistari," stāstīja Lieplapa.
Stāstot par uzņēmuma attīstību eksporta tirgos, Lieplapa atzina, ka svarīgi produktu un zīmolu jau no paša sākuma radīt ar domu par globālo tirgu. Tostarp jādomā plašāk, pievēršot rūpīgu uzmanību dizaina un zīmola izstrādei, ieguldot ilgtspējīgā tēlā un zīmola komunikācijā.
Tāpat viņa piebilda, ka būtiska ir izpratne par kultūrām.
"Klienti Āzijā ir ļoti atšķirīgi no klientiem ASV, šīs nianses prasa iedziļināšanos. ASV tirgū lielāka loma ir popkultūrai, vizuālajam tēlam un tējas funkcionalitātei, savukārt Āzijā primāri ir jānodibina uzticamas attiecības ar klientiem, lai vispār varētu uzsākt tējas piedāvāšanu. Šajā kultūrā tējas garšai, kvalitātei un pagatavošanas veidam ir lielāka nozīme nekā vizuālajam tēlam," teica Lieplapa.
"Plūkt" vadītāja atzīmēja, ka uzņēmums strādā ar savvaļas augiem, un šāda bioloģiskā daudzveidība zīmolam sniedz ekskluzivitāti.
Savukārt stāstot par nākotnes plāniem, Lieplapa informēja, ka 2024.gadā "Plūkt" koncentrēsies uz produktu klāsta palielināšanu, tostarp šogad plānots ieviest piecus jaunus produktus. Tāpat uzņēmums sevi pieteicis auksto dzērienu segmentā, piedāvājot bez kofeīna auksti brūvējamo tēju.
Uzņēmums arī strādās pie savu pozīciju nostiprināšanas galvenajos eksporta tirgos.
"Firmas.lv" informācija liecina, ka 2022.gadā "Plūkt" apgrozījums bija 108 231 eiro, bet zaudējumi veidoja 19 762 eiro. Uzņēmums dibināts 2017.gadā. Tā pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmumā 80% pieder Māra Lieplapai, bet 20% - Līga Lieplapai.
E-komercijas platformā "Etsy" būtiski palielinājusies latviešu tējas zīmola "Plūkt" popularitāte
LETA 02.02.2024
VVD apturējis atkritumu apsaimniekotāja "All recycling" darbību
LETA 17.12.2024
Rīga, 17.dec., LETA. Valsts vides dienests (VVD) ir apturējis atkritumu apsaimniekotāja SIA "All recycling" darbību, jo uzņēmums uzkrāj bīstamos un infekciozos medicīnas atkritumus un nenodrošina to atbilstošu apsaimniekošanu, aģentūru LETA informēja
...
"Liepājas autobusu parka" un "Nordeka" valdēs strādās Peršteins un Mincis
LETA 17.12.2024
Rīga, 17.dec., LETA. Autobusu pārvadātāja AS "Liepājas autobusu parks" (LAP) valdē un AS "Nordeka" valdē turpmāk strādās Guntis Mincis un Genrihs Peršteins, liecina "Firmas.lv" informācija.
LAP valdes locekļa amatā iecelts Peršteins, savukārt valdes
...
Apģērbu tirgotāja "H&M" apgrozījums Latvijā pagājušajā finanšu gadā pieaudzis par 5,9%
LETA 17.12.2024
Rīga, 17.dec., LETA. Apģērbu tirgotājs SIA "H&M Hennes & Mauritz" ("H&M") pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2023.gada 1.decembra līdz šā gada 30.novembrim, strādāja ar 30,606 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,9% vairāk nekā gadu iepriekš, vie
...