"Cenuklubs.lv" apgrozījums pērn sarucis par 5,4%

Rīga, 1.jūl., LETA. Tirgotājs SIA "Cenuklubs.lv" pagājušajā gadā strādāja ar 28,33 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,4% mazāk nekā 2022.gadā, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga par 29,2% - līdz 230 378 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka 99% no kompānijas apgrozījuma veidoja ieņēmumi no preču tirdzniecības, savukārt 1% - ieņēmumi no pakalpojumu sniegšanas. 

Vadības ziņojumā arī norādīts, ka pārdotās preces "Cenuklubs.lv" iepirka pamatā no piegādātājiem Latvijā, kā arī no piegādātājiem citās Eiropas valstīs. Preces pērn galvenokārt realizētas mazumtirdzniecības tīklā Latvijā, taču neliels apmērs realizēts arī citās Eiropas Savienības dalībvalstīs.

Šogad "Cenuklubs.lv" galveno uzmanību plāno veltīt kompānijas atpazīstamības veicināšanai, ieguldot resursus reklāmā, paplašinot preču sortimentu un palielinot pārdošanas efektivitāti, pēc iespējas samazinot izmaksas, teikts vadības ziņojumā.

2022.gadā "Cenuklubs.lv" strādāja ar 29,944 miljonu eiro apgrozījumu un 178 343 eiro peļņu.

Kompānija "Cenuklubs.lv" reģistrēta 2002.gada jūnijā, un tās pamatkapitāls ir 569 147 eiro. Kompānijas kapitālā pa 20% pieder Aldim Rakickim, Mārtiņam Subrim, Arnim Šķerbergam, Lienei Šķerbergai un Sarmītei Kalniņai.