Drukas produktu ražotāja "Printful Latvia" apgrozījums pērn pieaudzis par 6,1%

Rīga, 17.aug., LETA. Drukas produktu ražotājs AS "Printful Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 83,715 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6,1% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 5,5%, sasniedzot 6,487 miljonus eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka kompānija turpināja attīstīt programmatūras risinājumu, un noslēdza sadarbību ar stratēģiski svarīgiem partneriem "TikTok Shop US", "Walmart" un "Spotify", kā arī iegādājās ASV bāzētu e-komercijas uzņēmumu "Snow Commerce", lai paplašinātu lielo un stratēģiski nozīmīgo klientu portfeli un nostiprinātu pozīcijas ASV.

Pērn ieviesti vairāki jauni apdrukas un izšūšanas produkti, kā arī ieviesti jauni grafiskā dizaina pakalpojumu risinājumi, lai saglabātu uzņēmumu konkurētspēju tirgū.

Vadības ziņojumā tikts, ka kompānija turpinās izstrādāt jaunus programmatūras risinājumus un nodrošinās esošo programmatūras risinājumu uzturēšanu, kā arī nodrošinās kvalitatīvus drukas ārpakalpojuma, mārketinga, klientu atbalsta un piesaistes, tirgus izpētes, finanšu, vadības, video un grafiskā dizaina pakalpojumus.

"Printful Latvia" 2022.gadā strādāja ar 78,887 miljonu eiro apgrozījumu un 6,148 miljonu eiro peļņu.

"Printful Latvia" ir apdrukas un šūšanas ārpakalpojumu uzņēmums, kas izgatavo un piegādā pasūtījumus internetveikalu vārdā. "Printful Latvia" reģistrēta 2017.gada februārī, un tās pamatkapitāls ir 350 000 eiro. Kompānijas patiesie labuma guvēji ir Inga Liberte, Lauris Liberts un Agris Tamanis.