Vairumtirgotāja "Jungent Latvia" apgrozījums pagājušajā finanšu gadā pieaudzis par 7,9%

Rīga, 28.okt., LETA. Vairumtirgotāja AS "Jungent Latvia" apgrozījums pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2023.gada 1.jūlija līdz šā gada 30.jūnijam, bija 34,614 miljoni eiro, kas ir par 7,9% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa saruka par 28,8% - līdz 353 885 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka, neskatoties uz kopējo ekonomikas lēno attīstību, uzņēmums sasniedza uzstādītos mērķus, līdztekus saglabājot tirdzniecības apmērus, paplašinot produktu klāstu un stabilizējot finanšu rezultātus. 

Tāpat uzņēmums īstenoja procesu un atskaišu digitalizāciju, ieviešot programmu "Reportapp Microsoft Power BI", un turpināja darbu pie rēķinu digitalizācijas programmas "Fitekin" ieviešanas.

Vadības ziņojumā arī norādīts, ka aizvadītajā finanšu gadā uzņēmums veltīja lielu uzmanība klientu portfeļa analīzei. Tāpat turpināja darbu pie zīmolu rentabilitātes un piegādātāju sadarbības moduļa izvērtēšanā ar mērķi panākt savstarpēji izdevīgus nosacījumus, kas atbilstu esošajai tirgus situācijai.

Vadības ziņojumā norādīts, ka uzņēmums pārtraucis "Balsnack" un "Froosh" zīmolu produkcijas izplatīšanu, taču sācis izplatīt uzņēmuma SIA "885" produktus, kā arī SIA "Bic", "My Motto", "Prestige" un "John West" produktus.

Pēc vadības ziņojumā minētā, "Jungent Latvia" plāno turpināt darbu pārdošanas, loģistikas un citu ar uzņēmuma saistīto izmaksu optimizēšanai, kā arī turpinās darbību, kas saistīta ar jaunu produktu, tirdzniecības noieta kanālu ieviešanu un produktu portfeļa optimizēšanu.

"Jungent Latvia" apgrozījums iepriekšējā finanšu gadā, kas ilga no 2022.gada 1.jūlija līdz 2023.gada 30.jūnijam, bija 32,086 miljoni eiro, bet peļņa - 496 939 eiro.

Kompānija "Jungent Latvia" reģistrēta 1996.gada aprīlī, un tās pamatkapitāls ir 1,138 miljoni eiro. Kompānijas patiesie labuma guvēji ir Igaunijas pilsoņi Kaits Līnevs un Jānus Krigolsons.