"Pernod Ricard Latvia" apgrozījums pagājušajā finanšu gadā samazinājās par 5%

Rīga, 11.nov., LETA. Alkoholisko dzērienu vairumtirgotājs SIA "Pernod Ricard Latvia" pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2022.gada 1.jūlija līdz šā gada 30.jūnijam, strādāja ar 25,456 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa saruka par 50,6% - līdz 235 573 eiro, liecina "Firmas.lv" pieejamā informācija.

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka kompānija pērn uzlaboja pārdošanas prognožu precizitāti, tādējādi nodrošinot efektīvāku pasūtījumu izpildi un optimālākus aktivitāšu piedāvājumus uzņēmuma biznesa partneriem.

Pārskata gadā kompānija koncentrējusies uz 13 labākajiem zīmoliem, kā arī optimizējusi ieguldījumus citos produktos.

Uzņēmums pērn investējis zīmolos "Jameson", "Ballantine's", "Absolut", "Havana Club", "Ararat", "Jacob's Creek", "Beefeater" un "Chivas", teikts ziņojumā.

Līdztekus arī turpmāk kompānija plāno koncentrēties uz "premium" klases dzērienu tirdzniecību, optimizējot piedāvājumu ar mērķi palielināt "Pernod Ricard Latvia" produkcijas īpatsvaru Latvijas tirgū. Kompānija plāno ieguldīt šajā segmentā, attīstot "premium" viskija, džina, brendija un konjaka kategorijas.

Finanšu gadā, kas ilga no 2022.gada 1.jūlija līdz 2023.gada 30.jūnijam, "Pernod Ricard Latvia" strādāja ar 26,8 miljonu eiro apgrozījumu un 477 066 eiro peļņu.

Kompānija reģistrēta 1998.gadā, un tās pamatkapitāls ir 586 208 eiro. "Pernod Ricard Latvia" īpašnieks ir Francijā reģistrētais "Pernod Ricard Europe, Middle East and Africa".