Alus ražotāja "Aldaris" apgrozījums pērn samazinājās par 14,2%

Rīga, 2.aug., LETA. Alus ražotājs AS "Aldaris" pagājušajā gadā strādāja ar 22,196 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 14,2% mazāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus arī kompānijas zaudējumi samazinājās par 14,2% un bija 2,835 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā norādīts, ka "Aldaris" pārdošanas apmēri Latvijā 2020.gadā veidoja 39,2 miljonus litru, kas ir par 6% mazāk nekā iepriekšējā gadā. Vienlaikus, neskatoties uz tirgus pieaugumu, arī kompānijas alus pārdošanas apmēri ir kritušies par 6% salīdzinājumā ar gadu iepriekš - līdz 33,2 miljoniem litru. 

Vadības ziņojumā skaidrots, ka samazinājumu ietekmēja kritums HoReCa sektorā.

Kompānijā aģentūrai LETA atzina, ka nozīmīgu artavu pērn deva "Mežpils alus" straujā izaugsme. Pēc starptautiskās tirgus izpētes kompānijas "Nielsen" datiem, pērn salīdzinājumā ar 2019.gadu "Mežpils alus" apmēri pieauga par 47%. Tāpat 2020.gadā paplašināts "Carlsberg" zīmola alus sortiments.

"Aldaris" vadība paredz, ka 2021.gadā kompānijas pārdošanas apmēri varētu būt nedaudz lielāki kā 2020.gadā.

2019.gadā "Aldaris" strādāja ar 25,882 miljonu apgrozījumu, kas ir par 4,4% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi pieauga 2,8 reizes un sasniedza 3,303 miljonus eiro.

Kompānija "Aldaris" ir Dānijas alus ražotāja "Carlsberg" grupas uzņēmums, taču "Aldara" vienīgā īpašniece ir Zviedrijas "Carlsberg Sweden Holding 2". Kompānija "Aldaris" reģistrēta 1992.gadā, un tās pamatkapitāls ir 37,671 miljons eiro.