Rīga, 3.aug., LETA. Pārtikas, saimniecības preču un būvmateriālu mazumtirdzniecības uzņēmums, veikalu "Mājai un dārzam" īpašnieks AS "Diāna" pagājušajā gadā strādāja ar 53,051 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 11,5% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa palielinājās trīs reizes - līdz 5,525 miljoniem eiro, liecina informācija "Firmas.lv".
Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka "Diānas" galvenie darbības virzieni pērn bija pārtikas, mājsaimniecības un dārza preču mazumtirdzniecība, vairumtirdzniecība, kā arī sava vai nomāta nekustamā īpašuma izīrēšana un pārvaldīšana.
Pārtikas preču tirdzniecības jomā preču iepirkšana, sortimenta veidošana un mārketinga aktivitāšu koordinēšana notiek ar SIA "Latvian retail management" līdzdalību, kurš izveidojis zīmolu "Citro" iepriekšējā zīmola "top!" vietā. Veikali no 2020.gada janvāra tiek pārstāvēti ar "Citro" zīmolu.
Kā teikts uzņēmuma vadības ziņojumā, 2020.gadā turpinājās preču iepirkšana tiešā ceļā no Ķīnas, Polijas, Nīderlandes, Vācijas, Itālijas, Lietuvas, Beļģijas un Turcijas, kas ļāva veidot elastīgu cenu politiku.
Lai veiksmīgāk konkurētu un palielinātu apgrozījumu, 2020.gada aprīlī ir izveidots "Citro" internetveikals "citro.lv", kurā iespējams iegādāties "Citro" tīkla produkciju gan saņemšanai klātienē uzņēmuma birojā Ventspilī, gan arī piegādei Ventspils robežās.
Tāpat pagājušajā gadā ir izveidots ari veikaliem "Mājai un dārzam" piesaistīts interneta veikals "zum.lv", kurā var iegādāties daļu no "Mājai un dārzam" preču sortimenta.
Ja Covid-19 epidemioloģiskā situācija valstī nepasliktināsies, tad "Diānas" vadība šogad plāno 5% apgrozījuma pieaugumu.
Informācija "Firmas.lv" liecina, ka 2017.gadā "Diāna" strādāja ar 47,598 miljonu eiro apgrozījumu un 1,861 miljona eiro peļņu.
Kompānija ir dibināta Ventspilī, 1991.gada 7.augustā un tās pamatkapitāls ir 111 467 eiro. Tā kā kompānija ir AS, tai nav jānorāda informācija par tās īpašniekiem un šī informācija var neatbilst patiesībai.
Informācija uzņēmuma mājaslapā liecina, ka attīstības gaitā uzņēmums kļuvis par vienu no lielākajiem Ventspils uzņēmumiem un nodrošina vairāk kā 650 darba vietas. "Diāna" galvenie darbības virzieni ir pārtikas, saimniecības preču un būvmateriālu mazumtirdzniecība. Kompānijas lielākais veikalu tīkls ir "Mājai un dārzam". Uzņēmums attīsta loģistikas centru Ventspilī ar noliktavām vairāk kā 3000 kvadrātmetru platībā.
Veikalu "Mājai un dārzam" īpašnieka peļņa pērn palielinājusies trīs reizes
LETA 03.08.2021
Gauss: Piemēroti tirgus apstākļi "airBaltic" iziešanai biržā, iespējams, varētu būt pavasarī
LETA 08.01.2025
Rīga, 8.janv., LETA. Piemēroti tirgus apstākļi Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" iziešanai biržā, iespējams, varētu būt pavasarī, intervijā aģentūrai LETA sacīja "airBaltic" valdes priekšsēdētājs Martins Gauss.
Viņš skaidroja, lai "airB
...
Darba laika uzskaites lietotne "DeskTime" EM un tās padotības iestādēs sāks darboties janvārī
LETA 08.01.2025
Rīga, 8.janv., LETA. Darba laika uzskaites lietotne "DeskTime" Ekonomikas ministrijā (EM) un tās padotības iestādēs sāks darboties janvārī, trešdien preses konferencē sacīja ekonomikas ministrs Viktors Valainis (ZZS).
Viņš arī informēja, ka ir sākta
...
Kooperatīva "Latraps" apgrozījums pagājušajā finanšu gadā samazinājies par 28%
LETA 08.01.2025
Rīga, 8.janv., LETA. Lauksaimniecības pakalpojumu kooperatīvā sabiedrība "Latraps" pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2023.gada 1.jūlija līdz 2024.gada 30.jūnijam, strādāja ar 244,216 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 28% mazāk nekā gadu iepriek
...