Rīga, 1.nov., LETA. Nacionālā veselības dienesta (NVD) organizētā informatīvā kampaņa "Covid-19 sertifikāts - drošākai ikdienai!" izmaksājusi 41 300 eiro, kas pilnībā ir Eiropas Savienības finansējums.
Pieaugot vakcinēto iedzīvotāju aptverei un interesei par digitālo Covid-19 sertifikātu, no 1.novembra tiek sākta informatīvā kampaņa "Covid-19 sertifikāts - drošākai ikdienai!", kuras mērķis ir informēt un skaidrot iedzīvotājiem digitālā Covid-19 sertifikāta saņemšanas un izmantošanas iespējas, tajā skaitā iedzīvotājiem, kuri nelieto internetu vai nevar pieslēgties tīmekļvietnē "www.covid19sertifikats.lv" sava sertifikāta izveidei, kā arī veicināt vietnes atpazīstamību.
Kampaņa "Covid-19 sertifikāts - drošākai ikdienai!" norisināsies novembrī, to organizē komunikāciju aģentūra "PR Kvadrāts".
Firmas.lv informācija liecina, ka "PR Kvadrāts" pieder Gintam Lazdiņam un Olgai Kazakai. Pērn uzņēmums apgrozīja 530 941 eiro un strādāja ar 16 338 eiro zaudējumiem.
Kampaņā tiks īstenotas vairākas informatīvās aktivitātes televīzijā, radio, internetā, sabiedriskā transporta pieturvietās un citos kanālos. Kampaņas materiāli būs pieejami atbilstoši kanāla valodai, piemēram, radio džingls krievu valodā. Informatīvi materiāli krievu valodā būs pieejami arī tīmekļvietnēs un pēc mediju pieprasījuma.
NVD Informācijas tehnoloģiju koordinators Edgars Goba pirmdien žurnālistiem pastāstīja, ka kopš darbības sākuma izdoti 1,52 miljoni Covid-19 sertifikāti, taču jāņem vērā, ka šie sertifikāti personai var būt vairāki, piemēram, viena persona var sertifikātu no sistēmas izdzēst un pēc tam sistēmā noģenerēt pa jaunam.
Kopumā sabiedrības interese par sertifikātiem ir vienmērīga, lai gan interese ir atkarīga no izmaiņām normatīvajos aktos un iedzīvotāju vajadzībām. Oktobrī vietnes "Covid19sertifikats.lv" apmeklējumi dienā bija 82 831. Savukārt vidējais autorizētās daļas apmeklējumu skaits dienā bija 28 360.
NVD direktors Āris Kasparāns žurnālistiem uzsvēra, ka izejot no pandēmijas krīzes neatņemšana sastāvdaļa būs minētie sertifikāti, turklāt sertifikāts kļūs par vien lielāku ikdienu pēc tam, kad stāsies spēkā obligātais pienākums vakcinēties.
Valsts organizētā informatīvā kampaņa par Covid-19 sertifikātu izmaksājusi 41 300 eiro
LETA 01.11.2021
papildināta - Rīgā "uzņēmēja negodprātīgas rīcības dēļ" aptur miljonu eiro vērto sabiedriskā transporta pieturvietu nomaiņu
LETA 03.01.2025
(Pievienota 12.-17.rindkopa.)
Rīga, 3.janv., LETA. Rīgā apturēta miljonu eiro vērtā vienotā dizaina sabiedriskā transporta pieturvietu nojumju nomaiņa, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļa.
Pēc pašvaldības sniegtās inform
...
"airBaltic" akcionāru sapulcē janvāra otrajā pusē vērtēs padomes darbu
LETA 03.01.2025
Rīga, 3.janv., LETA. Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" akcionāru sapulcē šogad 21.janvārī paredzēts vērtēt uzņēmuma padomes darbu, liecina satiksmes ministra Kaspara Briškena (P) paziņojums sociālajos tīklos.
Ministrs uzsver, ka "airBal
...
Siliņa no Briškena sagaida piedāvājumu par "airBaltic" stratēģisko attīstību un vadību
LETA 03.01.2025
Rīga, 3.janv., LETA. Ministru prezidente Evika Siliņa (JV) no satiksmes ministra Kaspara Briškena (P) sagaida piedāvājumu Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" stratēģiskās attīstības virzībai, tostarp, redzējumu par uzņēmuma vadību.
Kā aģe
...