"Citro" veikala izveidē Imantā ieguldīts viens miljons eiro

Rīga, 16.jūn., LETA. Imantā, Kurzemes prospektā atvērts piektais mazumtirdzniecības veikalu tīkla "Citro" veikals Rīgā, investējot aptuveni vienu miljonu eiro, aģentūru LETA informēja mazumtirgotāja pārstāvji.

Veikals Imantā ir trešais "Citro" veikals, kas šogad tiek atvērts Pārdaugavā, Rīgā, un šo veikalu atvēršanā ieguldītas investīcijas vairāk nekā divu miljonu eiro apmērā.

Veikals veidots, ievērojot mazumtirdzniecības zīmola "Citro" konceptu "Svaigums ikdienai!", kas paredz mūsdienīgu un modernu vidi, atbilstoši pircēju ērtībām, nodrošinot daudzveidīgu pārtikas un nepārtikas preču izvēli, kā arī svaigus produktus un vietējā ražojuma produkciju, ietverot plašu klāstu no pašmāju ražotāju un zemnieku saimniecību piedāvājuma.

"Citro" zīmolu pārvaldošā uzņēmuma SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers norāda, ka, plānojot "Citro" zīmola pārklājumu Rīgā, uzņēmums orientējās uz pilsētas mikrorajoniem, kas ir ekonomiski aktīvi un blīvi apdzīvoti, lai pircējiem nodrošinātu ērtu iepirkšanos, patīkamu vidi un daudzveidīgu preču klāstu, tostarp plašu vietējo ražotāju piedāvājumu, tuvāk dzīvesvietai.

Veicot veikala ēkas renovācijas darbus, ir sakārtota apkārtēja vide un izveidota velosipēdu novietne aktīvā dzīvesveida piekritējiem. Pircēju ērtībai pie veikala ir pieejama ērta uzbrauktuve pircējiem ar kustību traucējumiem, kā arī jaunajām ģimenēm ar bērnu ratiņiem, lai veikals būtu ērti pieejams visiem iedzīvotājiem.

Tāpat "Citro" veikalā Imantā iedzīvotājiem ir pieejams depozīta iepakojuma nodošanas punkts, kur ikviens var nodot tukšo depozīta iepakojumu un saņemt kuponu, ko varēs izmantot, norēķinoties par precēm pirkuma veikšanas laikā.

Mazumtirdzniecības tīkla "Citro" zīmols pieder Latvijas uzņēmumu apvienībai SIA "Latvian Retail Management". To veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla", SIA "Lekon" un SIA "AA&CO". Uzņēmumu apvienība pārstāv "Citro" un "Eldo" zīmola veikalu tīklu ar vairāk nekā 80 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka "Latvian Retail Management" apgrozījums pērn bija 13,929 miljoni eiro, kas ir par 25,9% vairāk nekā 2020.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa bija 56 147 eiro, pretēji zaudējumiem gadu iepriekš.