Reklāmas aģentūra "Nord DDB" pārtop par "Magic"

Rīga, 29.jūl., LETA. Reklāmas aģentūra SIA "DDB Worldwide Latvia", kas strādā ar nosaukumu "Nord DDB", pārtop par "Magic", aģentūrai LETA pavēstīja kompānijas pārstāvji.

Vienlaikus, izvēršot vairākus stratēģiskos attīstības virzienus, izveidota arī integrētās komunikācijas partneraģentūru grupa "B40". Tajā bez radošās aģentūras "Magic" iekļauta arī dizaina studija "Kid", zīmola konsultāciju aģentūra "Wit", satura studija "Play" un digitālo risinājumu aģentūra "Element".

"Vairākus gadus aktīvi iesaistoties Ziemeļeiropas aģentūru tīklā "Nord", no skandināvu partneriem esam ieguvuši ļoti vērtīgu pieredzi. Ir ieviestas vairākas jaunas metodes un adaptēti progresīvi rīki, kas devuši gan mums, gan nozarei kopumā jaunu enerģiju. Tomēr pēc trīs gadu sadarbības esam pārliecinājušies, ka Skandināvijas un Baltijas tirgi mārketinga un reklāmas nozarē katrs dzīvo savā ekosistēmā, un kopīgu projektu iespējas ir ierobežotas. Tādēļ pēc dažādu sadarbības modeļu izvērtēšanas pieņemts lēmums veidot pašiem savu zīmolu - "Magic" - un attīstīt integrētu partneru aģentūru grupu "B40"," skaidro "Magic" vadītājs Andris Rubīns.

"Magic" komandā šobrīd ir 45 cilvēki, bet integrēto partneraģentūru grupā "B40" kopumā strādā 80 cilvēku.

Kompānija reģistrēta 1995.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānijas īpašnieki ir Agnita Vāvere (32%), Andris Rubins (30%), Aleksandrs Niklass Skulte (30%) un Kristiāns Vjakse (8%). 2021.gadā "DDB Worldwide Latvia" apgrozījums bija 3,203 miljoni eiro, bet peļņa - 168 658 eiro.