Rīga, 7.nov., LETA. Lai gan cilvēku pirktspēja ekonomisko apstākļu dēļ samazinās, bioloģiskajiem produktiem pārdošanas apjomi ir nemainīgi stabili, aģentūru LETA informē graudu pārstrādātājs AS "Rīgas dzirnavnieks".
Kā skaidro uzņēmumā, lai saražotu bioloģisko vai ekoloģisko pārtiku, produktam ir jāatbilst Eiropas Savienības (ES) nosacījumiem, kur ir noteikts process, kā graudi tiek sēti, apstrādāti, novākti, uzglabāti un attiecīgi arī pārstrādāti. Tikai izpildot visus kritērijus, ir iespēja iegūtu bioloģiskās pārtikas statusu un uz iepakojuma izmantot atbilstošu norādi.
"Rīgas dzirnavnieks" tirdzniecības un loģistikas direktore Iveta Švarce norāda, ka bioloģiskos pārtikas produktus visbiežāk pērk konkrēta auditorija, kas ikdienā pastiprināti pievērš uzmanību produktu izcelsmei, sastāvam un tam, kādu pārtiku lieto uzturā.
"Pēdējos gados gan no valsts puses, gan dažādas privātas iniciatīvas cilvēkus aicina aizdomāties par to, ko viņi ēd, tāpēc tieši bioloģiskie produkti gūst arvien lielāku atzinību" atzīmē Švarce.
Pēc "Rīgas dzirnavnieka" novērtējuma, kad cilvēku maksātspēja samazinās, viņi arvien lielāku uzmanību pievērš cenai veikalu plauktos, tomēr milti un auzu pārslas ir bāzes produkti, kuru cenas būtiski neietekmē kopējā pārtikas groza budžetu.
"Mums kā ražotājiem vairāk jādomā par to, lai piedāvātu konkurētspējīgas cenas, tostarp arī dažādas akcijas, lai Latvijas iedzīvotāji varētu savā ikdienā ēst kvalitatīvi," teic Švarce, norādot, ka tas attiecas arī uz bioloģiskajiem produktiem.
Patlaban "Rīgas dzirnavnieks" ražo trīs bioloģiskos produktus.
Jau ziņots, ka "Rīgas dzirnavnieka" apgrozījums 2020.gadā bija 24,119 miljoni eiro, bet kompānijas zaudējumi veidoja 372 571 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma finanšu dati par 2021.gadu vēl nav pieejami.
Kompānija "Rīgas dzirnavnieks" reģistrēta 1991.gada oktobrī, un tās pamatkapitāls ir 6,549 miljoni eiro.
"Rīgas dzirnavnieks" ražo graudu pārstrādes produktus - kviešu un rudzu miltus, miltu maisījumus, pārslas, placinātus graudus un putraimus industriālajiem patērētājiem, kā arī fasēto produkciju individuālam patēriņam ar zīmoliem "Herkuless", "Hercogs" un "Īsta saimniece". "Rīgas dzirnavnieks" ir daļa no "Baltic Mill" grupas.
"Rīgas dzirnavnieks": Bioloģisko produktu pieprasījums ir stabils
LETA 07.11.2022
Valainis: "airBaltic" ir nepieciešama jauna vadība
LETA 03.01.2025
Rīga, 3.janv., LETA. Latvijas nacionālajai aviokompānijai "airBaltic" ir nepieciešama jauna vadība, piektdien intervijā Latvijas Radio pauda ekonomikas ministrs Viktors Valainis (ZZS).
"Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos tālāk un tiktu galā ar izvirzīt
...
Vasks: No "airBaltic" potenciālā investora tiek gaidīts gala lēmums par dalību aviokompānijā
LETA 03.01.2025
Rīga, 3.janv., LETA. Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" investora piesaistes procesā šobrīd tiek gaidīts gala lēmums no potenciālā investora par dalību aviokompānijā, piektdien intervijā Latvijas Radio sacīja "airBaltic" padomes priekšsēd
...
"SmartLynx Airlines" pārvadāto pasažieru skaits pērn pieaudzis par 62,5%
LETA 03.01.2025
Rīga, 3.janv., LETA. Latvijā bāzētā aviokompānija "SmartLynx Airlines" pagājušajā gadā pārvadāja kopumā 10,66 miljonus pasažieru, kas ir par 62,5% vairāk nekā 2023.gadā, aģentūrai LETA pavēstīja kompānijas pārstāvji.
2024.gadā "SmartLynx Airlines" v
...