Rīga, 21.jūl., LETA. Dzērienu izplatītājs SIA "Amber Distribution Latvia" 2022.gadā strādāja ar 149,978 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9,9% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga par 33,1% un bija 4,735 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.
Tostarp no kopējā apgrozījuma 137,916 miljoni eiro gūti Latvijā, kamēr 12,062 miljoni eiro - citviet.
Finanšu pārskata vadības ziņojumā skaidrots, ka peļņas apmēru pērn ietekmēja noieta kanālu struktūras izmaiņas, tostarp Covid-19 pandēmijas ierobežojumu atcelšana un tūrisma plūsmas atjaunošanās, kā arī cenu pārskatīšana gandrīz visiem zīmoliem visās dzērienu kategorijās.
Vienlaikus vadība atzīmē, ka pērn spējusi veiksmīgi aizvietot Krievijas izcelsmes alkoholiskos dzērienus ar citu ražotāju zīmoliem, neatstājot būtisku ietekmi uz "Amber Distribution Latvia" tirgus daļu Latvijā.
Komentējot kompānijas galvenos pārstāvētos zīmolus, vadība norāda, ka, piemēram, zīmola "Moskovskaya Vodka" pārdošanas apjoms pērn audzis par 63%, salīdzinot ar 2021.gadu, savukārt "Rīgas Melnais balzams" pārdošanas apjoms kāpis par 5%.
Izmaiņas "Moskovskaya Vodka" pārdošanas apjomā vadība skaidro ar tirgus nomenklatūras izmaiņām, aizvietojot tirgū Krievijas izcelsmes degvīna zīmolus, savukārt "Rīgas Melnais balzam" pārdošanas apjomu galvenokārt ietekmēja Covid-19 pandēmijas ierobežojošo pasākumu atcelšana, tādējādi atjaunojot viesnīcu, kafejnīcu un restorānu (HoReCa) segmenta pārdošanas kanāla darbību un tūristu plūsmu.
Tāpat vadība norāda, ka zīmola "Cosmopolitan Diva" pārdošanas apjoms pērn pieaudzis par 9%, kas skaidrojams ar spēju noturēt tirgus pozīciju, kamēr zīmola "Bumbu Rum" pārdošanas apjoms kāpis par 23%, kas saistīts ar ruma kategorijas straujo globālo izaugsmi un atbilstoši veiktām tirgus veicināšanas aktivitātēm.
Nākotnē "Amber Distribution Latvia" vadība paredz turpināt aktivitātes tirgus daļas palielināšanai, kā arī tupināt darbu, kas saistīts ar jaunu produktu un tirdzniecības kanālu ieviešanu. Tāpat tiks turpināts darbs pie produktu portfeļa optimizēšanas.
Jau ziņots, ka 2021.gadā "Amber Distribution Latvia" strādāja ar 136,462 miljonu eiro apgrozījumu un 3,558 miljonu eiro peļņu.
Kompānija reģistrēta 1998.gadā, un tās pamatkapitāls ir 939 046 eiro. "Amber Distribution Latvia" īpašnieks ir Luksenburgā reģistrētais "Amber Beverage Group Holding", bet patiesais labuma guvējs - miljardieris Jurijs Šeflers.
Dzērienu izplatītāja "Amber Distribution Latvia" apgrozījums pērn pieaudzis par 9,9%
LETA 21.07.2023
papildināta - Rīgā "uzņēmēja negodprātīgas rīcības dēļ" aptur miljonu eiro vērto sabiedriskā transporta pieturvietu nomaiņu
LETA 03.01.2025
(Pievienota 12.-17.rindkopa.)
Rīga, 3.janv., LETA. Rīgā apturēta miljonu eiro vērtā vienotā dizaina sabiedriskā transporta pieturvietu nojumju nomaiņa, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļa.
Pēc pašvaldības sniegtās inform
...
"airBaltic" akcionāru sapulcē janvāra otrajā pusē vērtēs padomes darbu
LETA 03.01.2025
Rīga, 3.janv., LETA. Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" akcionāru sapulcē šogad 21.janvārī paredzēts vērtēt uzņēmuma padomes darbu, liecina satiksmes ministra Kaspara Briškena (P) paziņojums sociālajos tīklos.
Ministrs uzsver, ka "airBal
...
Siliņa no Briškena sagaida piedāvājumu par "airBaltic" stratēģisko attīstību un vadību
LETA 03.01.2025
Rīga, 3.janv., LETA. Ministru prezidente Evika Siliņa (JV) no satiksmes ministra Kaspara Briškena (P) sagaida piedāvājumu Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" stratēģiskās attīstības virzībai, tostarp, redzējumu par uzņēmuma vadību.
Kā aģe
...