Reklāmas aģentūras "MMS Communications Latvia" apgrozījums pērn sarucis par 32,7%

Rīga, 10.jūl., LETA. Reklāmas aģentūras SIA "MMS Communications Latvia" apgrozījums pagājušajā gadā bija 12,481 miljons eiro, kas ir par 32,7% mazāk nekā 2022.gadā, bet kompānija cieta 21 408 eiro zaudējumus pretstatā peļņai gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv".

Gada pārskata vadības ziņojumā pausts, ka pērn kompānija turpināja investīcijas komandas un pakalpojumu attīstībā, ar ko arī skaidrots zaudējumu apmērs. Veiktās investīcijas, kā norāda vadība, ļāvušas diversificēt klientu portfeli un paplašināt pakalpojumu klāstu sabiedrisko attiecību, satura mārketinga un e-komercijas projektos.

Apgrozījuma kritumu vadība skaidro ar izmaiņām klientu portfelī, ar klientu mērketinga investīciju samazinājumu un to pārdali no reklāmas tradicionālajos medijos uz citiem risinājumiem.

Ziņojumā teikts, ka šogad "MMS Communications Latvia" turpinās realizēt savu stratēģiju jaunu pakalpojumu un klientu piesaistē, investējot mārketingā un komandā.

"MMS Communications Latvia" 2022.gadā strādāja ar 18,549 miljonu eiro apgrozījumu un 309 434 eiro peļņu.

Kompānija "MMS Communications Latvia" reģistrēta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls ir 28 457 eiro. "MMS Communications Latvia" pieder Nīderlandes "Publicis Groupe Holdings".