Rīga, 5.aug., LETA. Kafejnīcu tīkls "Double Coffee" iecerējis Anglijā izveidot franšīzes tīklu, intervijā aģentūrai LETA stāstīja kafejnīcu tīkla "Double Coffee" pārvaldītājas SIA "DC restorāni" valdes loceklis Sergejs Plotņikovs.
Viņš skaidroja, ka pēdējo dažu gadu laikā ir kļuvis grūtāk strādāt austrumu virzienā. Tāpēc uzņēmums mainīja fokusu uz rietumiem. Lai izdotos attīstīt šo virzienu, plānots piedalīties vairākās starptautiskās franšīzes izstādēs.
Viens no patlaban aktuālākajiem "Double Coffee" franšīzes attīstības tirgiem ir Anglija, konkrēti Londona, atklāja Plotņikovs, piebilstot, ka jaunas vietas atvēršana uz franšīzes pamata kopumā aizņem no diviem līdz divarpus gadiem.
"Piemēram, darbs pie kafejnīcas-restorāna izveides Kazahstānā, ko atklājām pērn, ilga aptuveni divarpus gadus. Patlaban mēs strādājam arī ar dažiem pieprasījumiem no citām Eiropas valstīm - Anglijas, Šveices, Zviedrijas. Komunikāciju ar Anglijas uzņēmējiem sākām pagājušajā gadā, kas nozīmē, ka agrākais, kad varam cerēt uz restorāna atvēršanu Londonā, ir 2017.gada beigas vai 2018.gada sākums vai arī vidus," prognozēja "DC restorāni" valdes loceklis.
Izvēloties lokāciju Londonā, "Double Coffee" vairāk lūkojas uz perifērākām vietām, kas ir ārpus centra, jo tur ir, pirmkārt, zemāka īres maksa, otrkārt, ir pietiekami liela cilvēku plūsma. "Tāpat raugāmies arī uz citām pilsētām, kas ir krietni mazākas par Londonu. Ceram izveidot Anglijā mūsu franšīzes tīklu," uzsvēra Plotņikovs.
Komentējot Anglijas tirgu, Plotņikovs stāsta, ka uzņēmuma novērojumi liecina, ka šajā tirgū ir izteikts ātrās ēdināšanas segments un arī kafijas tirgotavas. Taču brīva ir tā niša, kurā varētu darboties "Double Coffee" piedāvājums, proti, restorāns, kurā ir iespēja paēst un arī padzert kafiju, klientam saņemot restorāna apkalpošanu, bet par zemāku cenu nekā restorānos, kuru fokuss ir augsta kvalitāte par augstu cenu.
"Par to liecina ne tikai tirgus analīze, bet arī interese no Anglijas uzņēmējiem, kuri izrādījuši interesi par sadarbību ar mums, atverot pirmās kafejnīcas-restorānus Londonā uz franšīzes pamata. Skaidrs, ka uzreiz grūti paredzēt, kā veiksies ar tīkla attīstību, vai būs pieprasījums pēc šāda piedāvājuma. Taču ir pārliecība, ka šāds biznesa modelis varētu attīstīties labi," cerību pauž "DC restorāni" valdes loceklis.
Kā ziņots, "DC restorāni" apgrozījums pērn sasniedz 3,96 miljonus eiro, kas ir par 6% mazāk nekā 2014.gadā, kad apgrozījums bija 4,24 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.
Uzņēmuma peļņa pērn saruka par 70% - uzņēmums pērn nopelnīja 113 361 eiro, bet 2014.gadā peļņa bija 385 065 eiro.
SIA "DC restorāni" dibināta 2004.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 853 723 eiro. Uzņēmums pilnībā pieder AS "DC Holding".
Visu interviju ar Plotņikovu lasiet biznesa portāla "Nozare.lv" sadaļā "Viedokļi, intervijas" (http://nozare.lv/comments/item/133A0D6F-C72A-079A-E5FF-EA0947CAD523/ ) un aģentūras LETA sadaļā LETA+ (http://www.leta.lv/plus/133A0D6F-C72A-079A-E5FF-EA0947CAD523/ ).
"Double Coffee" cer Anglijā izveidot franšīzes tīklu
LETA 05.08.2016
Apgabaltiesa turpinās vērtēt digitālās televīzijas krimināllietu
LETA 04.12.2024
Rīga, 4.dec., LETA. Rīgas apgabaltiesa šodien plkst.10 skatīs tā dēvēto digitālās televīzijas krimināllietu, aģentūra LETA noskaidroja tiesā.
Iepriekšējā tiesas sēdē tika izlemti pirms tās pieteiktie lūgumi. Šodienas sēdē, iespējams, varēs uzsākt ti
...
"Mūkusalas biznesa centrs" ieguldīs 10 miljonus eiro biroju ēkas Dēļu ielā rekonstrukcijā
LETA 04.12.2024
Rīga, 4.dec., LETA. Biroju centru attīstītājs "Mūkusalas biznesa centrs" iegulda 10 miljonus eiro biroju ēkas Dēļu ielā 4 rekonstrukcijā un pārbūvē, aģentūrai LETA sacīja "Mūkusalas biznesa centra" valdes priekšsēdētāja Iveta Bahmane.
Viņa skaidroja
...
PTAC piemērojis 2200 eiro sodu aģentūrai "Pro Event"
LETA 04.12.2024
Rīga, 4.dec., LETA. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) piemērojis 2200 eiro sodu reklāmas un pasākumu rīkošanas aģentūrai SIA "Pro Event" par negodīgu komercpraksi, liecina PTAC lēmums.
Lēmumā vēstīts, ka PTAC saistībā ar "Pro Event" ir s
...