Rīga, 12.janv., LETA. Latvijā radītās pakalpojumu rezervēšanas lietotnes "Bookla" izveidē ieguldīti aptuveni 300 000 eiro, aģentūrai LETA pastāstīja "Bookla" pārdošanas vadītājs Oļegs Smirnovs.
Viņš skaidroja, ka lietotnē iespējams attālināti pieteikties dažāda veida pakalpojumiem, norēķināties par tiem un saņemt atgādinājumu par rezervēto laiku. Lietotne interesentiem pieejama jau kopš pagājušā gada pavasara, un to izmanto dažādu nozaru uzņēmumi.
Tiesa gan, epidemioloģiskajai situācijai pasliktinoties, patlaban lietotnes izmantošana visaktuālākā ir slēpošanas trasēm, kurām atšķirībā no citiem pakalpojumu sniedzējiem ir ļauts darboties.
Smirnovs skaidroja, ka lietotne attīstīta divu gadu garumā ciešā sadarbībā ar pakalpojumu sniedzējiem no dažādām nozarēm. "Patlaban varam piedāvāt efektīvu pierakstu kalendāra lietotni gan uzņēmējiem, gan viņu klientiem. Kalni ir lielisks piemērs tam, ka, izmantojot atbilstošu rezervācijas sistēmu, var turpināt strādāt arī ierobežojumu laikā, jo tiek kontrolēta cilvēku plūsma," sacīja "Bookla" pārstāvis.
Viņš arī pauda pārliecību - ja publiskas vietas brīvā dabā strādātu pēc iepriekšēja pieraksta, tas ļautu kontrolēt cilvēku plūsmu un izlīdzinātu to visas dienas garumā. "Aizvērt visu ciet ir vieglākais risinājums, taču no tā ļoti cieš uzņēmumi un cilvēki. Tuvākajā laikā vīruss nekur nepazudīs, tāpēc ir jāiemācās kontrolēt cilvēku plūsmu," teica Smirnovs.
"Bookla" mērķis ir nodrošināt pēc iespējas ātrāku un ērtāku rezervēšanas procesu, lai lietotāji tiešsaistes režīmā var noskaidrot pakalpojuma pieejamību, rezervēt brīvo laiku un norēķināties par pakalpojumu. Šobrīd lietotnē savus pakalpojumus piedāvā dažādu nozaru uzņēmumi, tostarp skaistumkopšanas, veselības, sporta un izklaides, apmācību un citu ikdienā noderīgu pakalpojumu sniedzēji.
Lietotni līdz šim lejuplādējuši un ikdienā izmanto vairāk nekā 30 000 cilvēku.
Smirnovs arī atklāja, ka, balstoties uz iekšējo statistiku un informāciju no slēpošanas kalniem, lietotnes izmantotāji pret rezervācijām izturas atbildīgi, jo 95% no klientiem ierodas kalnu kūrortā un izmanto rezervēto laiku, savukārt tie, kas nespēj ierasties, savas rezervācijas atceļ lietotnē, lai citi gribētāji var šīs vietas izmantot. Klienti, kuri rezervē vietas, bet neierodas un savas rezervācijas neatceļ, var tikt bloķēti.
"Bookle" izmantošana uzņēmējiem ir maksas pakalpojums - mēnešmaksa ir atkarīga no pakalpojuma veida.
Informācija "Firmas.lv" liecina, ka SIA "Bookla" ir reģistrēts 2019.gada oktobrī, un kompānijas pamatkapitāls ir 302 800 eiro. Uzņēmums pieder SIA "ITissible" un SIA "Čili".
Pakalpojumu rezervēšanas lietotnes "Bookla" izveidē ieguldīti 300 000 eiro
LETA 12.01.2021
Konferencē runās par seksuālās vardarbības un ekspluatācijas upuru aizsardzību
LETA 28.11.2024
Rīga, 28.nov., LETA. Šodien Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) kampaņas "16 dienas pret vardarbību pret sievietēm" laikā notiks starptautiska konference "Efektīva seksuālās vardarbības un ekspluatācijas upuru aizsardzība", aģentūru LETA informēja k
...
Daugavpilī atvērs jaunu "Lidl" veikalu
LETA 28.11.2024
Rīga, 28.nov., LETA. Mazumtirgotājs SIA "Lidl Latvija" šodien plkst.7.30 atvērs otro "Lidl" veikalu Daugavpilī, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.
Jaunā Daugavpils veikala investīcijas kompānijas pārstāvji neatklāj.
Jaunajā "Lidl" veikalā
...
Pēc pašvaldības iesaistīšanās izdodas nedaudz samazināt plānoto ūdenssaimniecības tarifu lēcienu Bauskas novadā
LETA 28.11.2024
Rīga, 28.nov., LETA. Pēc pašvaldības un deputātu iesaistīšanās izdevies nedaudz samazināt nākamgad plānoto ūdenssaimniecības tarifu lēcienu Bauskas novadā, ceturtdien novada domes sēdē informēja pašvaldības izpilddirektora vietnieks Jānis Kalinka.
L
...