Rīga, 14.janv., LETA. Kosmētikas ražotāja "H.A. Brieger" ražotajos zīmola "Dzintars" kosmētikas produktu iepakojuma dizainā tiks izmantots Latvijas karogs, aģentūru LETA informēja "H.A. Brieger" pārstāvji.
Atsākot "Dzintara" kosmētikas ražošanu, tās produktu iepakojuma dizains ir izstrādāts pilnībā no jauna. Būtisks elements, kas iestrādāts jaunajā iepakojuma dizainā, ir Latvijas valsts karogs kā produktu izcelsmes un kvalitātes zīme. Arī "Dzintars" logotips ir atjaunots, padarot to mūsdienu dizaina tendencēm atbilstošu.
"Latvijas valsts karogu produktu dizainā iestrādājām, jo kā ražotne arī turpmāk vēlamies nest Latvijas vārdu pasaulē. Dabiskums un pieejamība ir mūsu zīmola solījums, kas būs "Dzintars" produktu pamatā gan patērētājiem Latvijā, gan ārvalstīs. Atsākot šo produktu ražošanu, es vēlos, lai ikviens Latvijas iedzīvotājs atkal varētu būt lepns par Latvijā ražotu kosmētiku," uzsvēra kosmētikas ražotnes "H.A. Brieger" vadītāja Anastasija Udalova.
Jauno "Dzintara" kosmētikas vizuālo identitāti un produktu iepakojuma dizainu izstrādāja studija "Overpriced" zīmolu stratēģa Kristapa Siliņa vadībā.
"Mūsu mērķis ar jauno zīmolu ir palielināt "Dzintara" potenciālu ārvalstu tirgos un padarīt zīmolu pieejamu pēc iespējas plašai auditorijai. Jaunais "Dzintars" no vienas puses izmantos laikmetīgu vizuālo valodu un kļūs saprotams tiem, kas iepriekš šo zīmolu nav izvēlējušies. No otras puses mēs nesīsim uz priekšu visu labo, ko sevī glabā zīmola mantojums - ikoniskās krāsas, formas un elementus, kas atlasīti, komandai rūpīgi pētot zīmola vēsturi cauri desmitgadēm," norādīja Siliņš.
Jau iepriekš ziņots, ka "H.A. Brieger" kā pirmos ražos "Dzintars" vēsturiskos produktus, pakāpeniski veidojot un piedāvājot klientiem arvien jaunus produktus. Paredzams, ka martā patērētāji varēs iegādāties "Dzintars" ķermeņa kopšanas līdzekļus - lūpu balzamus, dušas želeju, ķermeņa un roku krēmu, kā arī šķidrās ziepes.
Kosmētikas ražotāja "H.A. Brieger" (iepriekš - "Dzintars Production") lielākais akcionārs ir Igaunijas industriālās ražošanas uzņēmums "Skinest Group", kas strādā desmit valstīs, nodarbinot vairāk nekā 1400 cilvēkus.
Kompānija "Dzintars Production" reģistrēta 2006.gadā, taču tās nosaukums līdz 2020.gada oktobra sākumam bija SIA "Instruments". Kopš 8.janvāra kompānijas nosaukums ir "H.A. Brieger". Kompānijas pamatkapitāls ir 284 500 eiro.
"H.A. Brieger" īpašnieki ir "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" (67%), kuras patiesais labuma guvējs ir Igaunijas miljonārs Oļegs Osinovskis un SIA "Asko R" (33%), kuras īpašniece ir Udalova.
Jau ziņots, ka Rīgas pilsētas Pārdaugavas tiesa 2019.gada 12.novembrī pasludināja "Dzintaru" par maksātnespējīgu.
Savukārt 2020.gada 14.septembrī Igaunijas "Skinest Group" noslēdza līgumu par maksātnespējīgā "Dzintara" aktīvu iegādi. "Dzintara" aktīvus par 5,5 miljoniem eiro iegādājās "Skinest Group" uzņēmums SIA "Ritrem".
Kompānija "Ritrem" reģistrēta 2006.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2845 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānijas vienīgā īpašniece ir Igaunijas "Skinest Group", bet patiesais labuma guvējs ir Osinovskis.
"Dzintara" kosmētikas produktu iepakojuma dizainā izmantos Latvijas karogu
LETA 14.01.2021
Turpinās "Ezerkauliņi Agro" un "Ķeizarsils" dalībnieku strīdi
LETA 27.11.2024
Rīga, 27.nov., LETA. Dārzeņu audzēšanas un pārstrādes uzņēmumu SIA "Ezerkauliņi Agro" un SIA "Ķeizarsils" dalībnieki trešdien ārkārtas sapulcēs lems par darbības izbeigšanu, likvidācijas procesa sākšanu un likvidatora iecelšanu, aģentūru LETA informē
...
Ierosināta "Skonto būves" tiesiskās aizsardzības procesa lieta
LETA 27.11.2024
Rīga, 27.nov., LETA. Rīgas pilsētas tiesa ierosinājusi būvuzņēmuma "Skonto būve" tiesiskās aizsardzības procesa lietu, liecina "Firmas.lv" informācija.
Tiesiskās aizsardzības procesa lieta ierosināta 21.novembrī.
Iepriekš 20.novembrī tiesiskās aizs
...
Atkritumu apsaimniekotāja "ZAAO" apgrozījums deviņos mēnešos pieaudzis par 24,3%
LETA 27.11.2024
Rīga, 27.nov., LETA. Vidzemes reģionālais atkritumu apsaimniekotājs SIA "ZAAO" šogad deviņos mēnešos strādāja ar 11,44 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 24,3% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, bet kompānijas peļņa pieauga par 74,8% - līdz 492
...