Tirdzniecības centra "Akropole" vadītāja: Covid-19 dēļ klātienes iepirkšanās nekur nepazudīs

Rīga, 19.febr., LETA. Covid-19 pandēmijas ietekmē klātienes iepirkšanās nekur nepazudīs, tā turpinās pastāvēt un attīstīties paralēli ar tiešsaistes tirdzniecību, katrai pildot savas funkcijas, intervijā aģentūrai LETA pauda tirdzniecības centra "Akropole" vadītāja Zane Kaktiņa.

Viņa sacīja, ka e-komercija Latvijā pirms pandēmijas salīdzinājumā ar citām Eiropas valstīm auga salīdzinoši lēni.

"Protams, pašreiz tiešsaistes kanāli piedzīvo ļoti strauju izaugsmes tempu, cilvēki to novērtē un sāk jau pierast pie visām digitalizācijas iespējām - attālināts darbs un mācības, e-pirkumi. Taču ir skaidrs, ka iepirkšanās klātienē nav tikai preces iegāde - tā ir preces iepazīšana, laika pavadīšana ar ģimeni un draugiem, izklaide, sports un gastronomiskais baudījums," sacīja Kaktiņa.

Viņa arī atzīmēja, ka nevar nosaukt nevienu kategoriju, kas būtu izteikta pārdošanā tikai klātienē vai tiešsaistē. "Katram no abiem iepirkšanās veidiem ir savi plusi un mīnusi, un abiem ir jāpastāv kopā, sadarbībā. Uzņēmumi, kuriem ir attīstīti un aktīvi abi šie kanāli, ir vinnētāji un uzrāda labākos rezultātus," teica "Akropoles" vadītāja.

Viņa uzsvēra, ka lielākajai daļai "Akropoles" nomnieku ir savi tiešsaistes veikali, tādēļ pašreiz nav aktīvu projektu, kas būtu virzīti uz vienotu "Akropoles" e-platformu. "Protams, jāseko līdzi situācijai, jo pēdējā gada notikumi nepārprotami apliecinājuši - spēja pielāgoties un atvērtība pārmaiņām ir veiksmīgas attīstības pamatā," pauda Kaktiņa.

SIA "Akropole Rīga" reģistrēta 2005.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2845 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Lietuvas "Akropolis Group", bet patiesais labuma guvējs ir Lietuvas pilsonis Nerijus Numa. 2019.gadā "Akropole Rīga" strādāja ar 995 284 eiro apgrozījumu un 25 772 eiro peļņu.

Visu interviju lasiet: https://www.leta.lv/plus/2B563332-5528-4915-BFA2-19F3545EDC85/