Rīga, 7.nov., LETA. Lai gan cilvēku pirktspēja ekonomisko apstākļu dēļ samazinās, bioloģiskajiem produktiem pārdošanas apjomi ir nemainīgi stabili, aģentūru LETA informē graudu pārstrādātājs AS "Rīgas dzirnavnieks".
Kā skaidro uzņēmumā, lai saražotu bioloģisko vai ekoloģisko pārtiku, produktam ir jāatbilst Eiropas Savienības (ES) nosacījumiem, kur ir noteikts process, kā graudi tiek sēti, apstrādāti, novākti, uzglabāti un attiecīgi arī pārstrādāti. Tikai izpildot visus kritērijus, ir iespēja iegūtu bioloģiskās pārtikas statusu un uz iepakojuma izmantot atbilstošu norādi.
"Rīgas dzirnavnieks" tirdzniecības un loģistikas direktore Iveta Švarce norāda, ka bioloģiskos pārtikas produktus visbiežāk pērk konkrēta auditorija, kas ikdienā pastiprināti pievērš uzmanību produktu izcelsmei, sastāvam un tam, kādu pārtiku lieto uzturā.
"Pēdējos gados gan no valsts puses, gan dažādas privātas iniciatīvas cilvēkus aicina aizdomāties par to, ko viņi ēd, tāpēc tieši bioloģiskie produkti gūst arvien lielāku atzinību" atzīmē Švarce.
Pēc "Rīgas dzirnavnieka" novērtējuma, kad cilvēku maksātspēja samazinās, viņi arvien lielāku uzmanību pievērš cenai veikalu plauktos, tomēr milti un auzu pārslas ir bāzes produkti, kuru cenas būtiski neietekmē kopējā pārtikas groza budžetu.
"Mums kā ražotājiem vairāk jādomā par to, lai piedāvātu konkurētspējīgas cenas, tostarp arī dažādas akcijas, lai Latvijas iedzīvotāji varētu savā ikdienā ēst kvalitatīvi," teic Švarce, norādot, ka tas attiecas arī uz bioloģiskajiem produktiem.
Patlaban "Rīgas dzirnavnieks" ražo trīs bioloģiskos produktus.
Jau ziņots, ka "Rīgas dzirnavnieka" apgrozījums 2020.gadā bija 24,119 miljoni eiro, bet kompānijas zaudējumi veidoja 372 571 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma finanšu dati par 2021.gadu vēl nav pieejami.
Kompānija "Rīgas dzirnavnieks" reģistrēta 1991.gada oktobrī, un tās pamatkapitāls ir 6,549 miljoni eiro.
"Rīgas dzirnavnieks" ražo graudu pārstrādes produktus - kviešu un rudzu miltus, miltu maisījumus, pārslas, placinātus graudus un putraimus industriālajiem patērētājiem, kā arī fasēto produkciju individuālam patēriņam ar zīmoliem "Herkuless", "Hercogs" un "Īsta saimniece". "Rīgas dzirnavnieks" ir daļa no "Baltic Mill" grupas.
"Rīgas dzirnavnieks": Bioloģisko produktu pieprasījums ir stabils
LETA 07.11.2022
VNĪ slēgusi daļu Daugavpils kluba "Artilērijas pagrabi" telpu un lauzusi līgumu ar nomnieku
LETA 03.12.2024
Rīga, 3.dec., LETA. VAS "Valsts nekustamie īpašumi" (VNĪ) ēkā Rīgas ielā, Daugavpilī, pēc tehniskās apsekošanas slēgusi trīs kluba "Artilērijas pagrabi" pagraba telpas, kuras atzītas par nedrošām ekspluatācijai, kā arī pārtraukusi līgumu ar nomnieku
...
"Provendi Asset Management" investīciju vadītāja amatā iecelta Zērvena
LETA 03.12.2024
Rīga, 3.dec., LETA. Latvijas alternatīvo ieguldījumu fondu pārvaldnieka "Provendi Asset Management" vadības komandai pievienojusies investīciju vadītāja Sanita Zērvena, aģentūru LETA informēja kompānijas pārstāvji.
Zērvena ir iepriekš vadījusi un at
...
Biržā sākta "Longo Group" obligāciju kotēšanas procedūra
LETA 03.12.2024
Rīga, 3.dec., LETA. Birža "Nasdaq Riga" sākusi kotēšanas procedūru lietoto auto tirgotāja AS "Longo Group" obligāciju iekļaušanai Baltijas Parāda vērtspapīru sarakstā, teikts biržas paziņojumā.
Biržā plānots iekļaut 100 000 obligācijas ar nominālvēr
...