Notiks mazumtirdzniecības profesionāļu konference "Baltic Retail Forum"

Rīga, 17.maijs, LETA. Šodien notiks mazumtirdzniecības tehnoloģiju risinājumu piegādātāja "StrongPoint" ikgadējā starptautiskā konference "Baltic Retail Forum", kurā mazumtirdzniecības nozares profesionāļi pārrunās pašreizējos jomas izaicinājumus, aģentūru LETA informē pasākuma rīkotāji.

Konference notiks plkst.9 iepirkšanās centra "Akropole Rīga" kinoteātra "Apollo kino" kinozālē "Kronenbourg 1664 Blanc".

Pasākumā uzstāsies bankas "Citadele" ekonomists Mārtiņš Āboliņš, digitālo risinājumu, aparatūras un programmatūras izstrādātāja "Zebra Technologies" reģionālais mazumtirdzniecības nozares direktors Marks Tomsons, pārtikas tehnoloģiju uzņēmuma "Throw No More" tirdzniecības direktors Mets Homvuds Bidaults un "StrongPoint" globālais risinājumu konsultāciju direktors Andrius Kalašinsks.

Tāpat konferencē piedalīsies biznesa un mākslīgā intelekta risinājumu izstrādātāja "Intelex Insight" biznesa attīstības vadītājs Sīms Lasmans, programmatūras un tehnoloģiju uzņēmuma "NCR" vecākais mazumtirdzniecības risinājumu vadītājs Rūdigers Šahs, tehnoloģiju uzņēmuma "Pricer" apgabala pārdošanas vadītāja Kristīna Ekhierta un tirgus pētījumu kompānijas "NielsenIQ Latvia" mazumtirdzniecības pakalpojumu vadītāja Anda Daliņa.

Lai apmeklētu konferenci, ir nepieciešams veikt iepriekšēju reģistrāciju "StrongPoint" mājaslapā.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka SIA "StrongPoint" 2022.gadā strādāja ar 2,427 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 42,5% vairāk nekā gadu iepriekš, kamēr kompānijas peļņa pieauga par 98,2% un bija 366 594 eiro.

"StrongPoint" reģistrēts 1993.gadā, un tā pamatkapitāls ir 76 900 eiro. Kompānijas īpašnieks ir Lietuvas "StrongPoint". "StrongPoint" galvenā mītne atrodas Norvēģijā, un tās akcijas kotē Oslo biržā.