Rīga, 4.sept., LETA. "Rail Baltica" dzelzceļa pārvada izbūves laikā no 5.septembra līdz 20.oktobrim slēgs transportlīdzekļu satiksmi Rīgā, Prāgas ielā, aģentūru LETA informēja būvniecības firmas "BeReRix" pārstāvji.
Gājēju pārvietošanās būvniecības zonā tiks organizēta norobežotā tunelī.
Kā norāda "BeReRix", drošības dēļ uz sešām nedēļām tiks slēgta privātā un sabiedriskā transporta kustība Prāgas ielas posmā no 13.janvāra ielas līdz Rīgas starptautiskajai autoostai Prāgas ielā 1. Gājēju pārvietošanās šajā zonā netiks slēgta, kustībai nodrošinot drošu 2,4 metrus platu tuneli. Tāpat pārvada izbūve neietekmēs vilcienu satiksmi.
Vienlaikus plānotās izmaiņas skars 7.tramvaja maršrutu un tā pieturvietas. Tiks slēgtas tramvaja pieturas "Centrāltirgus" virzienā no centra un "Prāgas iela" virzienā uz centru, savukārt tramvaja maršruts tiks izpildīts pa 13.janvāra ielu un Maskavas ielu. Iedzīvotāji tiek aicināti sekot līdzi izmaiņām sabiedriskā transporta maršrutos.
Kā norāda būvnieki, šajā būvniecības darbu posmā plānots veikt "Rail Baltica" dzelzceļa pārvada laiduma izbūvi virs Prāgas ielas. 2023.gada pirmajā pusē pabeigta šīs pašas dzelzceļa estakādes izbūve Rīgas starptautiskās autoostas zonā.
"BeReRix" nodrošinās informatīvo zīmju izvietošanu būvniecības Prāgas ielas apkārtnē. Ja būvniecību Prāgas ielā pabeigs ātrāk, un iela būs droša satiksmei, tad būvniecības firma sadarbībā ar iesaistītajām pusēm to atvērs, un par to tiks izplatīts atsevišķs paziņojums iedzīvotājiem un medijiem.
Jau ziņots, ka pilnsabiedrībā "BeReRix" apvienojušies Beļģijas būvniecības uzņēmums "Besix Group", Latvijas būvnieks "Rere būve" un Itālijas būvnieks "Rizzani de Eccher", lai īstenotu Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas kompleksa, jaunu Eiropas platuma sliežu un dzelzceļa tilta pār Daugavu, uzbēruma un pieguļošās infrastruktūras projektēšanu un būvniecību.
"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.
Sākotnēji bija paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, bet iesaistītās puses vairākkārt paudušas, ka tās ir būtiski pieaugušas. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Dzelzceļa līniju "Rail Baltica" plānots atklāt secīgi pa posmiem laikā no 2028.gada līdz 2030.gadam.
No šīs nedēļas slēgs transportlīdzekļu satiksmi Prāgas ielā
LETA 04.09.2023
Aizputē un Vārmē notiks Valsts kancelejas rīkotās sarunas par Latvijas nākotnes attīstību
LETA 21.03.2025
Rīga, 21.marts, LETA. Šodien Aizputē un Vārmē notiks Valsts kancelejas rīkotās sarunas jeb "Dialoga apļi" sabiedrības viedokļa izzināšanai par valsts nākotnes attīstību līdz 2050.gadam, liecina informācija Ministru kabineta (MK) mājaslapā.
"Dialoga
...
Tiesa turpinās skatīt bijušā policijas ģenerāļa krimināllietu par personas nonāvēšanu medību laikā
LETA 21.03.2025
Rīga, 21.marts, LETA. Rīgas rajona tiesa Jūrmalā šodien plkst.11 turpinās skatīt krimināllietu pret bijušo Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes priekšnieku, ģenerāli Juri Šulti par personas nonāvēšanu medību laikā, aģentūra LETA noskaidroja tiesā
...
"Valsts aizsardzības korporācijai" līdz 2036.gadam jāizveido vismaz divas jaunas militāro produktu ražotnes
LETA 21.03.2025
Rīga, 21.marts, LETA. Valsts militārās rūpniecības uzņēmumam SIA "Valsts aizsardzības korporācija" līdz 2036.gadam jāizveido vismaz divas jaunas militāro produktu ražotnes, teikts valdības apstiprinātajā aizsardzības industrijas un inovāciju atbalsta
...