Informatīvajā kampaņā izglītos par ES Kopējās lauksaimniecības politiku un tās ieguvumiem

Rīga, 9.okt., LETA. Sākta informatīvā kampaņa "Ejam dillēs!", kuras laikā Latvijas iedzīvotājus plānots izglītot par Eiropas Savienības (ES) Kopējās lauksaimniecības politikas nozīmi ikdienā, kā arī veicināt ilgtspējīgas un konkurētspējīgas lauksaimniecības nozares attīstību, aģentūru LETA informēja rīkotāji.

Kampaņas mērķis ir veicināt sabiedrības zināšanas un informētību par ES Kopējās lauksaimniecības politiku, skaidrojot lauku reģionu attīstības nozīmi, lai iedzīvotājiem nodrošinātu veselīgu un ilgtspējīgu pārtiku.

Kampaņas laikā uzstādīs digitālos stendus vairākās Latvijas pilsētu bibliotēkās un kultūras namos. Tajos ikvienam interesentam būs iespēja iepazīties ar ES Kopējās lauksaimniecības politikas galvenajiem mērķiem un ieguvumiem, kā arī iegūt informāciju par dažādiem pieejamajiem atbalsta instrumentiem.

Patlaban un līdz 30.oktobrim informatīvie stendi izvietoti tirdzniecības centrā "Sāga", "ATTA Centre" un Ulbrokas kultūras centrā "Ulbrokas pērle". Savukārt no 2023.novembra līdz nākamā gada jūlijam digitālie stendi būs pieejami arī citās Latvijas pilsētās.

Tikmēr interaktīvā ceļojošā izstāde dosies ceļā oktobra vidū. Tās ietvaros īpaši aprīkots kemperis viesosies dažādās skolās visā Latvijā, lai stāstītu jauniešiem par ieguvumiem un iespējām, ko šī politika nozīmē viņiem gan kā patērētājiem, gan arī kā potenciāli topošajiem lauksaimniekiem.

Informatīvā kampaņa "Ejam Dillēs!" tiek realizēta ar ES līdzfinansējumu. Kampaņu īsteno komunikācijas aģentūra "Olsen+Partners" jeb SIA "PR Kvadrāts".

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka "PR Kvadrāts" 2022.gadā strādāja ar 1,37 miljonu eiro apgrozījumu un 45 374 eiro zaudējumiem. Uzņēmums reģistrēts 2006.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2840 eiro, bet īpašnieki vienādās daļās - Gints Lazdiņš un Olga Kazaka.