"Stockmann" modes aksesuāru nodaļas paplašināšanā ieguldījis 550 000 eiro

Rīga, 20.marts, LETA. Universālveikals "Stockmann" modes aksesuāru nodaļas paplašināšanā ieguldījis 550 000 eiro, aģnetūru LETA informēja kompānijā.

Tostarp paplašinātas aksesuāru nodaļas telpas un ieviesti vairāki jauni "premium" klases zīmoli, piemēram, "Marc Jacobs", "Tory Burch" un "Zadig & Voltaire.

Aksesuāru nodaļas jaunā un paplašinātā daļa izvietota kādreizējās kafejnīcas vietā blakus galvenajai ieejai. Telpas renovācija ilga vairākus mēnešus, rezultātā izveidojot modernu un funkcionālu tirdzniecības zāli ar plašu skatu uz 13.janvāra ielu, norāda kompānijā.

LETA jau vēstīja, ka 2021.gadā tika veikta "Stockmann Delikatess" nodaļas renovācija, pilnībā pārveidojot tās vizuālo tēlu, uzstādot jaunas, energoefektīvas iekārtas un atverot kafejnīcu "Stockmann Cafe". Nodaļas renovācijā uzņēmums investēja 2,5 miljonus eiro. Savukārt 2022.gadā "Stockmann" atvēra modes un kosmētikas interneta veikalu, bet pērnā gada rudenī dienasgaismu ieraudzīja arī delikatešu e-veikals.

SIA "Stockmann" pagājušajā gadā strādāja ar 34,318 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,2% vairāk nekā 2022.gadā, vienlaikus kompānijas zaudējumi pieauga par 22,3% - līdz 1,519 miljoniem eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Kompānija reģistrēta 1998.gadā, un tās pamatkapitāls ir 4 274 742 eiro. "Stockmann" īpašnieks ir Somijā reģistrētais "Stockmann". "Stockmann" grupa pārvalda universālveikalus "Stockmann" Somijā, Latvijā un Igaunijā, kā arī arī apģērbu tirdzniecības grupu "Lindex", kuras veikali darbojas 18 Eiropas un Tuvo Austrumu valstīs, to vidū Baltijas valstīs.