Rīga, 17.sept., LETA. AS "TV Latvija" veidotais kanāls TV24, kas pašlaik vēl raida bezmaksas apraidē, nākamgad turpinās raidīt, taču pametīs bezmaksas apraidi, tā vietā sadarbojoties ar kabeļtelevīzijas operatoriem un stiprinot satura pieejamību digitālajās platformās, aģentūrai LETA sacīja TV24 direktors Klāvs Kalniņš.
Kā klāstīja Kalniņš, mediju nozares dinamika strauji mainās un, skatoties uz nākotnes perspektīvām, esot skaidrs, ka kanāls vairs nevarēs balstīties tikai uz reklāmas ieņēmumiem, kas mūsdienās aizplūst uz globālajām digitālajām platformām.
Pēc viņa vārdiem, lai saglabātu televīzijas konkurētspēju vietējā mediju tirgū, esot svarīgi attīstīt ienākumus no kabeļu operatoriem un savām digitālajām platformām. Kalniņa skatījumā, pēdējos gados, ņemot vērā globālās tendences, šādu ceļu izvēlējušies daudzi nacionāla mēroga mediji, piemēram, "Delfi", "Tvnet" un TV3, kas gan bezmaksas apraidi pameta jau sen - līdz ar 2013.gada beigām, tolaik ceļu uz bezmaksas apraidi paverot jaunajiem kanāliem, tostarp "Rīga TV24".
Kalniņš atzīmēja, ka bezmaksas auditorijas apjoms ir strauji samazinājies līdz ļoti zemam līmenim, un pašlaik veidojot ap 5% no visiem kanāla skatītājiem, tikmēr skatītāju loks digitālās platformās ir ļoti būtiski audzis. "Konkurence ar starptautiskajiem TV kanāliem un tādām digitālajām platformām kā "YouTube" un "Meta" ir kļuvusi ļoti spraiga. Šie giganti arvien vairāk sāk izspiest vietējos spēlētājus no savām pozīcijām," sacīja TV24 direktors.
Viņš pauda pārliecību, ka, sadarbojoties ar kabeļtelevīzijas operatoriem un stiprinot satura pieejamību digitālajās platformās, TV24 varēs paplašināt savu satura piedāvājumu un nodrošināt, ka kanāls būs pieejams visiem - gan tradicionālajos kanālos, gan digitālajā telpā.
"Mēs turpinām ražot vairāk nekā deviņas stundas oriģinālsatura katru dienu, un šī pāreja ļaus mums šo saturu piedāvāt vēl elastīgāk, efektīvāk un modernāk," solīja Kalniņš. Viņš uzsvēra, ka kanāls redz iespēju izmantot modernās tehnoloģijas, lai būtu vēl tuvāk skatītājiem, veicinot mijiedarbību un sniedzot saturu, kas atbilst jaunā laikmeta prasībām.
Kā ziņots, Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) otrdien paziņoja, ka padomes organizētajā konkursā komerciālajām televīzijām uz trīs brīvajām vietām bezmaksas zemes apraidē Latvijas teritorijā noskaidroti divi uzvarētāji - SIA "Re MEDIA" ar televīzijas programmu "ReTV" un SIA "4.vara" ar televīzijas programmu "TV4". Šīs televīzijas programmas ieguvušas tiesības programmas bezmaksas apraidē izplatīt arī no 2025.gada 1.janvāra līdz 2026.gada 31.decembrim.
Savukārt uz trešo brīvo bezmaksas vietu neesot saņemti pieteikumi un tuvākajā laikā tiks rīkots atkārtots konkurss, informēja NEPLP.
Gan "ReTV", gan "TV4" arī līdz šim ir pieejamas bezmaksas apraidē, bet kā trešā komerctelevīzija bezmaksas apraidē pašlaik vēl raida TV24.
"TV Latvija" 2023.gadu noslēdza ar 790 850 eiro apgrozījumu un ar 182 606 eiro zaudējumiem, liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija. Kompānija reģistrēta 2007.gadā, un tās pamatkapitāls ir 800 004 eiro. Uzņēmuma patiesā labuma guvēji ir Kalniņš un Rūdolfs Ēķis.
TV24 izšķīrusies nākamgad pamest bezmaksas apraidi
LETA 17.09.2024
Turpinās "Ezerkauliņi Agro" un "Ķeizarsils" dalībnieku strīdi
LETA 27.11.2024
Rīga, 27.nov., LETA. Dārzeņu audzēšanas un pārstrādes uzņēmumu SIA "Ezerkauliņi Agro" un SIA "Ķeizarsils" dalībnieki trešdien ārkārtas sapulcēs lems par darbības izbeigšanu, likvidācijas procesa sākšanu un likvidatora iecelšanu, aģentūru LETA informē
...
Ierosināta "Skonto būves" tiesiskās aizsardzības procesa lieta
LETA 27.11.2024
Rīga, 27.nov., LETA. Rīgas pilsētas tiesa ierosinājusi būvuzņēmuma "Skonto būve" tiesiskās aizsardzības procesa lietu, liecina "Firmas.lv" informācija.
Tiesiskās aizsardzības procesa lieta ierosināta 21.novembrī.
Iepriekš 20.novembrī tiesiskās aizs
...
Atkritumu apsaimniekotāja "ZAAO" apgrozījums deviņos mēnešos pieaudzis par 24,3%
LETA 27.11.2024
Rīga, 27.nov., LETA. Vidzemes reģionālais atkritumu apsaimniekotājs SIA "ZAAO" šogad deviņos mēnešos strādāja ar 11,44 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 24,3% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, bet kompānijas peļņa pieauga par 74,8% - līdz 492
...