"Getliņi eko" izveidojis virtuālu klientu atbalsta asistenti

Rīga, 3.nov., LETA. Atkritumu apsaimniekošanas poligona "Getliņi" apsaimniekotāja SIA "Getliņi eko" izveidojusi virtuālu klientu atbalsta asistenti "Getlīnu", liecina uzņēmuma mājaslapā publiskotā informācija.

Virtuālā asistente radīta, lai samazinātu klientu atbalsta komandas darba slodzi, automatizējot atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, norādīts uzņēmuma mājaslapā.

Sarunbots spēj uztvert lietotāja nolūku un iegūt pareizu atbildi no savas zināšanu bāzes. Kad lietotājs atver sarunas logu, virtuālā asistente piedāvā trīs galvenās tēmas - atkritumu nodošana, veikala produkti un ekskursijas. Taču virtuālā asistente var atbildēt ne tikai uz standarta jautājumiem, bet arī sniegt aprēķinus un ģenerēt dinamiskas, personalizētas atbildes, ņemot vērā sniegto informāciju, vēstīts uzņēmuma mājaslapā.

Virtuālās asistentes zināšanu bāze ir speciāli atlasītu dokumentu, rokasgrāmatu, tīmekļa satura un citas atbilstošas informācijas kolekcija. Tā kalpo par pamatu, no kura sarunrobots iegūst informāciju, lai veidotu pareizas un dinamiskas atbildes, norāda uzņēmumā.

Uzņēmums turpina virtuālās asistentes funkciju paplašināšanu un plāno ieviest saziņu ar balsi, kur pēc sarunas klientiem būs iespēja saņemt jebkuras balss sarunas vai sarakstes transkripciju pa e-pastu, informē uzņēmumā.

Virtuālā asistente izveidota, uzņēmumam "Getliņi eko" piesaistot valodu tehnoloģiju uzņēmumu SIA "Tilde".

"Getliņi eko" pagājušajā gadā strādāja ar 48,911 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,8% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 2,1% - līdz 2,751 miljonam eiro.

"Getliņi eko" reģistrēta 1997.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 6 008 569 eiro, liecina informācija "Firmas.lv". Kompānijas kapitālā 97,7% pieder Rīgas domei, bet 2,3% - Ropažu novada domei.