"Venipak Latvija" nākamgad koncentrēsies uz digitalizāciju un procesu automatizāciju

Rīga, 28.dec., LETA. Sūtījumu kompānija SIA "Venipak Latvija" nākamgad koncentrēsies uz plašu digitalizāciju un procesu automatizāciju, uzlabojot gan uzņēmuma iekšējo darbību efektivitāti, gan klientu pieredzi, aģentūrai LETA sacīja kompānijas izpilddirektore Sanita Bērziņa.

Ieviešot jaunu maršrutizācijas sistēmu, "Venipak Latvija" plāno optimizēt piegādes maršrutus, nodrošinot, ka kurjeri varēs ātrāk un precīzāk veikt sūtījumu piegādes, skaidroja Bērziņa.

Vienlaikus viņa norādīja, ka uzņēmums nākamgad galvenokārt balstīsies uz esošo klientu portfeļa stiprināšanu un ilgtermiņa sadarbības partnerattiecībām.

"Pateicoties pakalpojumu kvalitātei un mūsu spējai piedāvāt uzņēmumiem pielāgotus risinājumus, vērojam pieaugošu interesi par "Venipak" pakalpojumiem, kas rada pamatu izaugsmei arī 2025.gadā," pauda Bērziņa.

Tāpat, pēc viņas teiktā, pozitīva ietekme nozarē būs no pārrobežu ienākošo sūtījumu pieauguma, kas kļūst par vienu no nozīmīgākajiem attīstības virzieniem loģistikas tirgū.

"Lai gan precīzi pieauguma rādītāji vēl tiek vērtēti, uzņēmuma ieguldījumi infrastruktūrā un pakalpojumu inovācijās nodrošinās stabilu pamatu attīstībai nākamajā gadā," piebilda Bērziņa.

"Venipak" pārstāve arī norādīja, ka uzņēmums sagaida izaicinājumiem bagātu gadu, jo ekonomikas izaugsmes prognozes joprojām ir piesardzīgas. "Šī situācija, visticamāk, atspoguļosies arī patērētāju uzvedībā - cilvēki galvenokārt koncentrēsies uz nepieciešamāko preču iegādi, samazinot spontāno pirkumu apjomu. Tāpat var prognozēt lielāku apdomību arī atlaižu laikā," minēja Bērziņa.

Savukārt no patērētāju perspektīvas viņa pozitīvi vērtēja faktu, ka daudzi tirgus dalībnieki plāno paplašināt tīklus un piedāvāt vairāk pakalpojumu lauku reģionos.

"Pakomātu skaits pieaugs, un konkurence varētu samazināt cenas, vienlaikus pieprasot ieguldījumus infrastruktūras un drošības uzlabošanā atbilstoši Eiropas Savienības (ES) regulām. Papildu ģeopolitiskā situācija var radīt destabilizācijas riskus, kas ietekmēs loģistikas ķēdes," viņa minēja.

Jau ziņots, ka "Venipak Latvija" apgrozījums pagājušajā gadā bija 22,384 miljoni eiro, kas ir par 2,7% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās 3,3 reizes - līdz 588 928 eiro.

Starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums "Venipak", kas dibināts 2004.gadā, piedāvā sūtījumu loģistikas risinājumus uzņēmumiem un privātpersonām Baltijas valstīs, Polijā, Vācijā, ASV un Ķīnā.

Kompānija "Venipak Latvija" reģistrēta 2011.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2845 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētā kompānija "Venipak".