"All Media Latvia" apgrozījums pērn pieaudzis par 5,8%

Rīga, 12.jūl., LETA. Mediju uzņēmums SIA "All Media Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 30,255 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa palielinājās par 8,8% - līdz 6,178 miljoniem eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā norādīts, ka apgrozījuma palielinājums saistīts ar tirgus izaugsmi.

Pērn uzņēmuma skatītākie raidījumi bija šovi "Balss maskā" un "X faktors", ikgadējie raidījumi "Latvijas Lepnums 2023" un "Bez tabu. Gada balvas pasniegšanas ceremonija". Vienlaikus augstus reitingus pērn uzrādīja "TV3 ziņas", "Bez tabu", "Degpunktā", "Nekā personīga", kā arī ziņu dienesta veidotā dokumentālā filma "Karš Ukrainā. Nesalaužamie", teikts vadības ziņojumā.

Tajā arī minēts, ka "All Media Latvia" turpina attīstīt ziņu un izklaides portālu "tv3.lv", kā arī šogad ir plānots reorganizēt uzņēmumu, pievienojot meitassabiedrību SIA "Star FM".

Uzņēmums turpina pielāgoties arī tehnoloģisko iespēju nodrošinātām mediju lietošanas paradumu izmaiņām, kas
iezīmē vadlīnijas nākotnes attīstībai.

2022.gadā "All Media Latvia" strādāja ar 28,599 miljonu eiro apgrozījumu un 5,679 miljonu eiro peļņu.

"All Media Latvia" reģistrēta 1992.gadā, un tās pamatkapitāls ir 9,234 miljoni eiro. Kompānija pieder Lietuvas uzņēmumam "All Media Group".